Arg...

Jag gjorde en beställning hos Bubbleroom för snart en vecka sedan. Den har fortfarande inte kommit. Riktigt segt, men det är inte själva huvudsaken utan att nu när jag tittar så har de sänkt priset med flera hundra kronor, de står inte att det är någon rabatt utan de har bara korrigerat sitt pris. Så jag undrade om de inte kunde vara schysta och ändra priset, då jag vet att bland annat Sportamore brukar kunna göra det. Till svar fick jag att de inte tänkte göra det. Så jag tänker skicka tillbaka jackan och lägga en ny beställning så jag får rätt pris. Riktig dålig kundservice! Sedan när jag går in och läser omdömen osv på prisjakt så ser jag att i stort sätt alla är missnöjda med dem. Inte så konstigt när deras kundtjänst är som den är. Tråkigt bara att de inte ser det som att ifall de hade gjort om priset så hade de fått en nöjd kund som kunde ha spridit ett gott rykte om dem, nu blir det istället tvärtom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0