Valborg...

Jag och David var ner till brasan bara för att! ^^ Sedan tog vi oss en promenad!
 
 
Vi åt en god middag med som jag lagade! 
 
 
Potatisgratäng och oxfilé! :) Namnam! Nu ska jag snart fixa med jordgubbarna! =)

Hemmaträning...

Rullade ut yogamattan på golvet och körde lite träning! Köpte boken Bodylicious idag och körde lite övningar därifrån. Sedan gjorde jag hundra squats med utöver den andra träningen som stod i boken! 
 
 
Tror inte det blir något stort firande för min och Davids del idag. Jag har tenta att skriva på och han måste fixa med sin deklaration. ^^ Men det blir mys middag i alla fall med oxfilé och potatisgratäng. :) Till efterrätt blir det jordgubbar! :) Älskar jordgubbar!

Mellanmål...

 
Rågkusar med kalkon och paprika! Namnam! :)

Frukost...

Ska äta en skål med Axa func müsli, gojibär samt verum hälsoyoghurt! ^^ Sedan blir det iväg till skolan och ha sista redovisningen i denna kurs! 
 

Promenad...

Var ute och gick med mor min ner till Coop! Är väl ca 4 km fram och tillbaka! Skönt med en promenad! Har ingen lust att träna på gymmet idag heller när jag har haft ont i huvudet hela dagen samt att jag har varit förkyld och har ingen lust att dra upp det igen. 
 

Getaway rock!

Jag och David har bokat Getaway rock festival som är i Gävle den 8-10 augusti! =) Vi ska dock bo på hotell istället för campingen! Vi ska bo på Elite grand hotell! ^^ Så vi kommer dit den 7 och åker hem den 11 igen. Sen dagen efter flyger vi iväg till London! :) Så fullt upp för vår del då!
 
 
 

"God morgon"

Har haft migrän hela morgonen fram tills nu ungefär, eller huvudvärken kommer och går lite som den vill just nu. Så har legat i sängen och vilat i stort sätt hela dagen. Ska väl ta och äta något för det har jag inte gjort än. xD 
 

Jobbade natt...

Jobbade natt fram till 02. Har bara tagit det lugnt idag! Förkylningen börjar bli bättre också, vilket är väldigt skönt! Ikväll ska jag, David och min kära bror iväg och käka på Max! ^^ Älskar deras kycklingburgare! 
 
 
Ska nog inte träna ikväll, just för att jag har varit förkyld och har haft halsont. Är faligt att träna när man har ont i halsen så, plus att det är lätt att dra upp förkylningen igen ifall man tränar på direkten. Så får se hur jag mår imorgon! ^^ 
 
 

Huvudvärk...

Vaknade imorse med världens huvudvärk men det var ju bara att åka till plugget ändå! Sedan åkte jag iväg till Ikea och handlade lite saker till garderoben, ljus osv. På väg hem känner jag hur huvudvärken kommer tillbaka och däckar på soffan, just nu är huvudet helt okej men börjar bli förkyld istället. Snorig och halsont! Snart kommer älskling hem med! Han hade spelkväll med jobbet, så har käkat middag själv ikväll! xD Köpte lövbiff som jag käkade! Namnam! Sedan har jag tittat lite på tv och suttit och lyssnat på musik och sjungit för fullt. xD haha!
 
 

Müsli och yoga!

Idag har jag varit ledig och varit ute och njutit av vårsolen! :) Gick in på Coop sen och köpte bland annat en müsli från Axa! Åt det sen som mellanmål med yoghurt! Den var riktigt god! :D Sedan åkte jag in till Årsta och hade 75 min Viryayoga! :)
 
 
Den innehåller inte något socker heller mer än det som finns från bären! =)
 
 
Namnam!

Paket...

Idag hämtade jag ut mitt kakfat med Mumin från Arabia! Beställde från Royaldesign! Det var jättefint! :) Det var en present från mina föräldrar! Wiho! :D
 

Halloj!

Har varit ledig från skolan idag! =) Imorgon också egentligen men har grupparbete. Har 40 sidor kvar i en roman också att läsa, men det får jag göra om nån timme! Vi ska gå igenom den imorgon så. På onsdag ska jag iväg på en skiva med! Träffa två gamla kompisar från högstadiet! =) Ska bli skoj! :) 
 
 
Jag och David har varit tillsammans i 1,5 år idag med! :D♥
Grattis till oss! :D

Fest...

Ikväll vid 20 så kommer det vänner över så ska vi fira att jag har fyllt 20 år. xD Såg också att Black Veil Brides konserten blir inställd imorgon! =/ Andy (sångaren) är sjuk! Aja alla människor kan bli det, men lite tråkigt bara att den blev inställd!
 

Tröttmössa...

Sov i 14 timmar inatt. xD Haha, somnade runt halv nio och vaknade sen halv elva. ^^ Har sprungit runt och städat här hemma idag! Imorgon får jag vänner över på besök för att fira min 20 årsdag! :) Så igår gjorde jag ett besök på systemet. xD Orkade inte i måndags! Köpte en likör som jag ska blanda i en bål och bjuda dem som kommer på! ^^ Ska egentligen på fotboll ikväll, men systeryster är sjuk, så orkar inte åka in i regnet! xD Lat eller nått. :P 
 

In mot stan...

Och träffa Andrea! :D Vi har inte träffats på år och dar! :O Hon har varit i Gran Canaria i nästan en månad! :O Skönt för henne med värme! :) Ska till Sturegallerian :S Haha in på Royaldesign och köpa ett kakfat från Iittala med Mumin på! ^^ Fick det i present från föräldrarna, eller aa pengar till det som skulle gå till just kakfatet. ^^ Sedan blir det en sen lunch också! :) 
 

20 år...

Fyller år idag! :D Nu är jag gammal tant! ^^ Åt middag hos föräldrarna! Till förätt blev det hummer! :D Och till huvudrätt oxfilé! :) Till efterrätt ville jag inte ha tårta då det inte är någon höjdare enligt mig, så fick äppelpaj! :)
 
 
Sedan fick jag fina presenter från familjen! :) Muminglas, muminmuggar och mumin serveringsfat, samt muffinsformar, blommor och pengar! ^^
 
 
 
Detta var vad jag önskade mig också! :D Älskar mumin!

Jobbade...

Inatt och kom hem vid kvart i sex! Sov fram till 12, så inte dygnsrytmen blir helt förstörd. ^^ Hann läsa nästan all litteratur på jobbet igår, så mycket hade vi och göra! ;) Skönt det! Kan jag ha en ledig dag idag. ^^ Ska väl ringa mamma som vanligt på helgen och fråga om vi ska ta en promenad till typ kanske Öb...skulle behöva köpa lite saker när jag ska fira mig själv på fredag och få folk över. ^^ För imorgon fyller jag 20 år! :O Helt sjukt vad tiden springer fram, var precis 5 eller nått. xD Så hela familjen ska hem till mor och far imorgon på middag! :) 
 

Ring...

Köpte en ring på Guldfynd idag från Kenzas kollektion! 
 
 
Den gick på 150 kr bara! :) Är halva priset på alla hennes smycken just nu så!

American Steakhouse...

Igår bjöd mitt hjärta mig på middag på American Steakhouse! Det riktigt gott där! Älskling tog oxfilé och jag tog jag lammfilé! =D Godaste lammet på länge! 
 
 
Omnomnom!
 
Sedan drog vi till Södra sällskapet där två av Davids vänner väntade. ^^ Tog en Tom Collins som jag satt med hela kvällen. ^^ Sen drog vi strax efter 23, båda var trötta så. På tåget träffade vi på en fullgubbe från Peru. xD Han ville väldigt gärna ha Davids cola. xD Sedan satt han och pratade för fullt med oss om olika saker och sa att han var musikproducent. xD Kom hem och tittade på South Park som gick på tvn och däckade tillslut på soffan och vaknade upp vid halv två och gick och la oss i sängen istället. ^^

Hemma...

Har precit käkat yoghurt och havrekuddar. ^^ Väldigt bra lunch! ;) Haha nä men tycker klockan blev så mycket så snart dags att äta middag nästan! :O Är ledig från nu, men jobbar imorgon kväll/natt, jippi! Haha har jättemycket litteratur att läsa till nästa vecka också! Aja det får gå ihop på något sätt! ^^
 

Iväg...

Till skolan nu då! Slutar vid 13.45 eller 13.30, beroende på om vi vill ha rast eller ej! Jag är sjukt jäkla trött dock! Blev lite sent igår så. Så sov till kvart i och ska gå nu om några minuter, så får köpa frukost i plugget! xD
 
 
Ha en bra fredag! ♥

Träning...

Körde en km på crossen och sedan ben/rumpträning! Har precis duschat och snart väntar sängen! Imorgon är det grupparbete samt seminarium i skolan. ^^ 
 
 
Sov så sött! ♥

Snart kommer...

David hem! Då ska vi handla och sedan laga middag! David ville ha korvstroganoff, inte min stora favorit men det kan funka ibland. Yogan blev framflyttad till nästa vecka istället! ^^ Så får väl bli gymmet ikväll istället! :) Nu ska jag läsa de sista sidorna av litteraturen. 
 

Fitnessguru...

Beställde proteinpulver från Fitnessguru som kom idag! 
 
 
Nudlarna skickade de med gratis! ^^ Dricker en proteindrink nu och den smakar riktigt gott! Dock stinker den när man luktar på den tycker jag. xD Men smakar inte som den luktar som tur är! Den är laktosfri också vilket är perfa för mig! :) 

Hämta paket...

Ska iväg till ica och hämta ut ett paket! :)
 
 
Ikväll har jag yoga också! Wiho! =D

Wiho...

En man och hans fruar gick inte idag på TLC. :O Tråkigt! Gosade med min lilla dvärghamster då istället innan jag drog ner och träna! :)
 
'
 
Sedan körde jag på crossen i 20 min! Sedan blev det bröstträning och stretching! :) Nu ska jag duscha sen se sista avsnittet av The Walking Dead för denna säsong med mitt hjärta! Samt äta lite yoghurt!
 

Råkade...

Somna på soffan när jag läste litteraturen, så intressant känns den just nu. -_- Har snart läst två kapitel av tre i alla fall.
 
Snart kommer min kära hem också! Ska snart börja med middagen med! :) Idag blir det pasta och köttfärssås. ^^ Älskar köttfärssåsen som David gör den är smasken! Ikväll blir det till att träna med, ska först se på Uppdrag granskning dock om aiks firma, sedan en man och hans fruar! Så vid 22 ska jag träna! :)
 

Brunch...

Vaknade rätt sent idag, så åt väl mer en brunch... två stekta ägg, smörgås med kalkon och några extra kalkonskivor. 
 
 
Ett ägg med vita och gula och en med bara vita. Vitan är mycket godare tycker jag. ^^
Ska ta och läsa kurslitteratur snart.

Träning avklarat...

Gick ner till gymmet och sprang 2 km på 13 min och sedan gick jag sju min. Efter det körde jag lite rygg, roddrag, marklyft osv. Sedan blev det mage och lite stretching. Ska snart gå och duscha, sedan får vi se om det blir sängen eller se på Walking dead. 
 
 
Sov så sött!♥

9/4...

Igår avbröts matchen pga att Mjällby springer och firar sitt mål vid Djurgårds klacken, jäkligt onödigt av dem! Vilket då ledde till att visa i klacken slängde in saker på plan. -_- Var inte riktigt så vi ville att det skulle sluta med den hemmapremiären. Matchen skall spelas igen i alla fall enligt vad jag såg sist. 
 
 
Stadion ♥
 
Idag var jag först till skolan, sedan kom jag hem och städade lägenheten. Sedan kom mina syskon över på besök och jag bjöd på äppelpaj som jag hade bakat. Efter det åkte vi och käkade på Max, tog en kycklingburgare. Funtar på att träna men får se är så himla mätt just nu. xD Men får bestämma mig om 40 min senast så. Imorgon är jag ledig från plugget, fast ska läsa kurslitteratur då. ^^
 

Idag är det...

Dags för den sista hemmapremiären någonsin på Stadion! Vilket känns väldigt sorgligt, samtidigt som det ska bli skoj att få se blåränderna lira fotboll igen!
 
 
Nu ska jag dock först iväg till plugget och lyssna på första föreläsningen för denna kurs. (Barndomshistoria).

Frukost...

Klunkar i mig en proteindrink från Fitnessguru till frukost idag. Orkar inte fixa någonting! xD Funtar på att ringa mor min och fråga om vi ska ta en promenad i solskenet! :) Läste i tidningarna att det skulle vara snöstorm här i helgen? Verkar som det molnet missade Stockholm, men det gör inte mig något! ;)
 
 
Ser über trött ut, ändå har jag varit vaken i en timme nu! xD

Stan...

Var in till stan idag med Sandra! Först köpte vi med oss lunch från Joe and the Juice. Tycker dock att det är sjukt dåligt att det inte gick att köpa en apelsinjucie?! på en juicebar...är allergisk mot typ alla andra frukter som var i deras juicer så. Blev en kalkonmacka och den var god i alla fall! :) Köpte ett redskapskrus som man har till köket för typ stekspadar, vispar osv, samt två muminglas! :) Ett med mumin och den andra med Lilla My! :) Kom hem och gjorde en kalkoncarbonara till middag! Sedan kom jag precis upp från gymmet nu! :) Började med att gå på löpbanden och sprang sen sista stunden. 2 km på 17 minuter men gick större delen av tiden. Sedan körde jag armar! :)
 
 
Glasen från Iittala!
 
 
Ofräsch Neta som behöver en dusch nu! :D

Åka in till stan...

Och klippa mig! Mitt hår har blivit tusen gånger bättre sen jag började klippa mig hos Mira (Salong Sandra). Hade bara små trådar som toppar förut typ, nu är de tjocka! :D Woho!
 

Tränat...

Kom upp från gymmet precis! Blev 25 min på crossen, sen ben, lite mage och stretch! Ikväll väntar yoga med! :) Nu ska jag snart hoppa in i duschen är inte något vidare fräsch just nu! xD 
 

Ledig...

Idag var sista dagen på praktiken, det var egentligen förra veckan på onsdag som var sista dagen, men var sjuk i två dagar så fick ta igen det, gay regler som högskolan har! Idag var jag till Stadion med och hämtade ut säsongsbiljetterna. :) Sedan köpte jag biljetter till The Lion King som vi ska se i London om fyra månader! Längtar sjukt mycket! Få gå på Oxford Street igen, höra cockney accenten, hänga på Hard Rock Cafe! ^^ Osv! Det lär bli awesome!
 

RSS 2.0