Missade...

Föreläsningen imorse, mådde inget vidare då, men en från klassen skall berätta vad föreläsaren pratade om. :) Ska snart fixa något att äta, sedan ska jag mot skolan vid halv ett, möta upp kompisen och fika och diskutera föreläsningen. Sedan har jag ett seminarium, det sista i denna kurs. Ikväll skall jag sedan iväg till Skärmabrink och ha yoga! :D Har någon sträckning i benet dock, men då är det ju bra med yoga så jag kan stretcha den. Imorgon är jag "ledig" (ska väl läsa inför salstentan) så ska åka iväg till Skärholmen med min syster och titta runt lite bara. 
 

Skogspromenad och svampplockning...

Var ute i skogen i mer än 2 timmar idag. Njöt av solen och plockade svamp. Sedan kom jag hem och rensade den och efter det kom mamma förbi och vi tog en promenad igen på 40 min, så har gått mycket nu. ^^
 
 
De är söta fast de är giftiga. :P
 
 
 
 
 
 
Trattisar. 
 

Underbart väder...

Solen har varit framme i några dagar nu, underbart! :) Igår när jag och älsklingen var ute en stund så kände jag hur solen brände mot min rygg. Vädret gör en mycket piggare med! :D Ska nog snart ta och gå en promenad i skogen. Imorgon drar yogan igång igen! :D Wiho! Är ensam "hemma" denna söndag, älskling är inne i stan och jobbar med sitt företag. 
 

RSS 2.0