Jag roar mig...

Genom att ha tvättstugan och sedan efter den ska jag plugga. ^^ Har tvätten fram till 22.00, men förhoppningsvis blir jag och mamma klar lite tidigare.

Min kära vän...

Har landat i Sverige :D Hon har haft det bra borta i Turkiet :) På torsdag ska hon med mig som sällskap när jag gaddar mig, sedan ska vi på bio efteråt och se baksmällan två :) Sedan börjar det bli lite små planer inför sommaren. Ska t.ex. på Bryan Adams den 9/6 och Alice Cooper den 4/7 och lite annat ^^ De ska spela på grönan haha xD Värsta konsert stället ;) Sen ska jag och Andrea ut en vecka på ön ^^ Fast jag får ju inte sola xD Eller får täcka över tatueringen på något sätt, så ska det nog gå bra ^^

Imorgon är det...

Sommar xD Vad skönt! ^^ Skoldagen var skit onödig att åka till, vi var i skolan i en timme. Vår coach gick igenom lite info och sedan fick jag reda på mitt betyg i svenska b (vg, som i de två andra svenska kurserna) Så jag har varit hemma nu ett litet tag. Funderar på att gå ut på en promenad, men samtidigt så har jag ingen längtan alls, känner mig jättetrött :S Imorgon blir det dock en rätt så lång skoldag, slutar senast runt 17. Vi har idrott vid 9 - 11, sedan lunch fram till halv ett, redovisningar och sedan ska jag göra ett läxförhör som jag inte har gjort än, för då var jag sjuk ^^ Sedan är det äntligen torsdag :D Då tatuerar jag mig :) Wiiiii!

God morgon!

Jag sitter och äter frukost och nu kom jag på att klockan börjar faktiskt bli rätt så mycket xD Ska åka 11.01 så ska väl gå om ca 20 min ^^ Denna skoldag är helt onödig, ska bara ha svenska b och få reda på betyget typ, sedan får vi åka hem. Jag blir tokig på allt sprängande utanför, de kommer hålla på, på mitt sommarlov med xD För i helvete! De spränger typ första gången vid 8 också, inte roligt. Idag tror jag att min kära vän Andrea kommer hem från Turkiet med :D Hoppas på det i alla fall :) Saknar henne, sedan måste jag fråga om hon vill följa med mig till tatueraren på torsdag :) Nej nu måste jag äta upp min fil och sedan klä på mig och allt sånt där xD Ha det!

Klockan är...

Mycket! Och ni borde sova xD Nä nu måste jag ta och sova :) Ska försöka pallra mig upp ur sängen imorgon och gå på en promenad ^^ Men samtidigt så är det ju sjukt skönt att få sova ;)
Sov så gott :)

Mitt första g...

Har fått mitt första g i skolan nu :O Men vet ni vad, jag är så glad över det ändå :D För det är i matte b, lyckades skriva g på nationella :D Sedan fick jag reda på att jag får mvg i samhällskunskap a :D

Blev ingen promenad...

För jag var helt död när klockan ringde och bygg gubbarna hade redan börjat spränga utanför så då hade jag inte sovit alla timmar än ;) Men ska träna ikväll :) Tatueringsdagen kommer allt närmare med, yay :D Börjar 11.15 idag med matte, sedan har vi lunch till 13.45, samhällskunskap fram till fem i fyra och sedan coachtid till 17.00 xD Fast vi lär nog få sluta lite tidigare. Men det känns onödigt att sluta så sent när vi bara ska ha betygssamtal idag mest. Men det är bara att gå dit ändå. xD Snart lov ändå så :)

Snart ska jag...

Sova förmodligen ^^ Hade tänkt att gå upp vid 8 imorgon och gå en promenad i skogen :) Men sen får vi se vad jag säger imorgon xD Imorgon har vi bara betygsnack i skolan ^^ Ska äntligen få reda på hur det gick i nationella i matte xD Aa eller bara äntligen om jag fick g på den.
Sov så sött sen :)

Film dags...

Är jättetrött, så tänker lägga mig i sängen och se på en film. Har redan sett den förut, men det var för många år sedan. Vita nätter heter den, minns den som jättebra :D En dansfilm typ och om Sovjet typ ^^ Filmen är rätt så gammal, från 85 ^^ Nej nu ska jag äta chips och dipp (testar en ny smak, hot holiday) :) Tycker allt att jag får unna mig detta, för jag har inte ätit något sånt under hela helgen så xD

Hello...

Vaknade för över en timme sedan. Nu ska jag packa ner träningskläderna och dra iväg till gymmet och träna. ^^ Kanske jag blir på lite bättre humör med xD Nä jag skriver mer senare, för jag kommer inte på ett skit just nu ^^

Ska snart...

In till Gullmarsplan till Linda och sedan ska vi vidare in till Retro och se på CL-finalen ^^ Så nu måste jag se till att få i mig något i magen xD Får se om jag skriver sen när jag kommer hem ^^

Går till centrum...

Istället, för att åka iväg till SATS, orkar inte riktigt träna, känner mig så seg i huvudet ^^ Sen ikväll ska jag iväg till Gullmarsplan och möta upp systeryster och hennes arbetskompis. Så ska vi hem till henne och sedan ut och se på CL-finalen ^^

God morgon på er...

Vaknade upp med huvudvärk och det värker fortfarande! Jävla piss säger jag bara. Snart ska jag ta och äta frukost och se om jag kan gå och träna ändå, värken brukar släppa då nämligen ^^ Nä orkar inte tänka på något att skriva just nu xD Ha en bra lördag xD

Blev ingen träning...

Min bror ville inte och jag har äckliga kramper i vaden :S Funderar dock på om jag ska iväg och simma imorgon, var ett tag sedan nu ^^ och på torsdag så kommer jag inte kunna bada i pool på två månader så. Ingen solning heller för den delen xD Fast jag är rätt så van vid att vara likblek ;) Snart blir det middag här, köttfärssås och pasta ^^ Pappa måste ha tyckt att jag var jobbig idag inne på Maxi. När vi var vid köttavdelningen så sa jag nej till allt. Äter inte fläskkött och inte allt från kossan heller xD Inte lätt alla gånger xD

Hej...

Idag fick jag sluta vid halv elva ^^ Jag och Jennifer blev klara så fort med vårt grupparbete :D Nu ska jag skriva klart min analys till svenska b, sen har jag inga fler uppgifter :D Fy fan vad skönt :) Nästa vecka känns rätt så onödig, de två första dagarna kommer det bara vara betygssnack. Sedan på onsdagen har vi en idrottslektion, men har redan fått betyg där, kommer få vg i idrott och hälsa b ^^ Är jag väl nöjd med. Sedan har vi bara redovisningar. ^^ Så tycker vi lika gärna kan få lov nu, när vi ändå är klara xD
Nu ska jag lyssna på Avenged Sevenfold och skriva klart analysen, har bara en halv sida kvar max att skriva.^^ Sen när min bror kommer hem ska vi iväg och träna :)

Den andra juni...

Har jag tid hos tatueraren :D WIIIHHHOOO! :D Så om exakt en vecka så sitter jag där och har hållt på i en timme ^^ Längtar :) Men det lär nog gå rätt så fort, tror jag :) Ska snart ut på en promenad och ikväll ska jag till Stadion och se på fotboll :) Hoppas på en repris från 07, när ellos gjorde mål i andra minuten eller nått och deras klack börjar dansa typ en segerdans i 85:e. I 87:e så sätter Djurgården 1-1 och i 92:a så står det 2-1 till DIF :D Åh härligt var det :)
Bilden på tatueringen igen, fast utan blommorna och jag ska ha fyra stjärnor som en båge runt den ;D Äh ni får se nästa vecka :D

Härlig kväll...

Efter att det hade varit riktigt skitväder i Stockholm, så blev det riktigt fint. Var härligt att gå ett varv runt sjön, lyssna på fåglarnas sång och höra vattnet som forsa fram :) Har tagit en dusch och snart väntar sängen, är rätt så trött faktiskt ^^
Så fint att se sjön alldeles spegelblank :)
Sov så gott ;D

Ska gå...

Ett varv runt sjön nu :) Skrev klart min uppgift i samhällskunskapen för ett litet tag sedan. Så nu ska jag passa på att ta en promenad. För var inte med på idrotten idag, kände att jag hade ont i ljumsken, men tänker att en promenad kan väl ändå inte skada (a)

Plugg...

Sitter och skriver på min samhällskunskap! Går rätt så bra faktiskt ^^ Ska skriva klart en fråga på g nivån, sedan ska jag börja med vg/mvg. Om jag skriver mvg på denna så får jag det i betyg :D Har inte tid att skriva mer just nu, måste se till att bli klar med uppsatsen idag så :)

Hej...

På er xD Sitter och äter frukost. Skolan börjar 9 idag och slutar 16.00 ^^ Har idrott borta i Kristineberg som sista lektion. Första två lektionerna är barn och fritidsämnen. Jag är jättetrött :( Kunde inte somna igår kväll/natt. Ikväll blir det mest bara plugg. Ska skriva klart en uppsats i samhällskunskapen, sen är den klar med :) Eller har redovisning imorgon men det är inte någon stor grej ^^ Nej nu måste jag kasta i mig det sista av rågkusen och sen fixa mig och gå till tåget :)

Dags att...

Göra sig iordning för sängen :) Ska borsta tänderna och ta på en ansiktsmask innan jag kryper ner under täcket för att sova ^^ Rätt så skönt att gå och lägga sig någorlunda tidigt idag ^^ För jag orkar inte plugga mer, hinner klart imorgon med så ^^
Sov så gott :)

Försöker...

Få i mig min proteindrink, men idag tar det faktiskt emot lite grann :O Tränade kondis, rygg och mage idag ;D Ska tvinga i mig drinken sen gå och duscha och plugga xD Segt men behövs göras ^^

Hej...

Redovisningen gick nog rätt så bra ;D Nu ska jag byta om till träningskläder och dra ner till gymmet :) Sen blir det plugg xD Ha det så bra :)

God morgon...

Jag ska snart åka till skolan. Har dock huvudvärk, inget mysigt. Hoppas den går över, tog en tablett för ett tag sedan. Idag har vi redovisning på svenskan, så måste plugga på den på tåget, minns typ inget alls av min text än så länge (a) Fast först har vi samhällskunskap xD Nej nu ska jag gå och knyta mina converse så jag slipper stressa till tåget :) Hörs senare!
Haha mina ögon ser lite trötta ut tycker jag xD

Skit match...

Skit match, såg den på tvn. Får hoppas på vinst på torsdag istället ;D Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa min text som jag ska prata om imorgon xD Hoppas jag hinner få in allt i alla fall ^^ Men det tror jag :)
Sov så gott :)

Sitter och skriver...

På min samhällskunskapsuppgift, är inte svårt direkt. Skriver om EU, har tre frågor kvar. Sedan ska jag lära mig ett tal som vi skall hålla imorgon, eller föreläsning kanske jag skall kalla det för. Jag och min grupp ska diskutera skillnaden på de äldres - och ungdomsspråk. Men det går nog lagom fort att få in, hoppas jag! ^^ Snart ska vi äta middag här med, så efter den skriver jag klart samhällskunskapen.
DIF lirar boll idag mot mjällby xD HEJA DIF!!! ♥

Halloj...

Sitter i plugget, skrev precis prov i mental träning, var inte så svårt direkt. Om en halvtimme börjar samhällskunskapen och vi ska börja med grupparbete. Sen är det matte, då lär vi få reda på nationella. Sen slutar vi egentligen, men nu ska vi stanna kvar och skriva klart svenska b, för imorgon har vi föreläsning på 15 min, lycka till xD Sen borde jag ta och träna när jag kommer hem :)

Duschat...

Härligt det var att duscha. Kände att jag stank rök inget mysigt xD Om en timme eller något sånt ska jag ta och börja plugga. Svenska c ska in idag, sen är jag klar med svenska c kursen ^^ Har prov i mental träning imorgon med, men det borde jag fixa ^^ Samhällskunskapen måste jag skriva på också. Shit vad jag längtar efter lovet, är trött på alla dessa uppgifter!

Hemma igen ;D

Kom precis hem efter en kväll/natt ute i stan ;D Började på tunnan sedan åkte vi till Copperfields xD Där Lisas jobbarkompis kille spelade xD Sedan blev vi kvar där till strax efter tre och tog en taxi hem. Nu väntar nog sängen för min del :D Ska orka plugga imorgon så xD Ha det så bra och sov gott vilket de flesta förmodligen redan gör ^^

Utgång ikväll...

Till tunnan, sen vidare till Fridhemsplan och se på något band xD Yay! :D Ska gå med syster och några arbetskamrater till henne xD Skoj som fan och se när band uppträder tycker jag, så får hoppas på att de är bra ;D

Gick två...

Varv runt sjön precis :D Härligt väder är det ute och fint i skogen och se sjön mellan träden :) Sprang lite med men luften var lite kass till min asma xD

Blev inget...

Med Sophia idag, får ta det någon annan gång :) Just nu sitter jag och lyssnar på HIM ♥ Haha jag har blivit helt tokig i det bandet igen :D Ville Valo, åhå ♥(a) Haha, han ser jättebra ut xD Och deras texter, älskar dem :D Haha ^^

Haha...

Jag är så sjukt trött på en vis person, mer än så säger jag inte ^^
Snart kommer Sophia hit :) Får se vad vi hittar på ^^ Lär säkert gå ut eller nått, något skoj lär vi alltid göra i alla fall xD Sen ikväll måste jag plugga, inte lika skoj :(

God morgon ;P

Idag hade vi en skön skoldag, var inte direkt så mycket att göra. Så fick sluta en timme tidigare ;D Sitter och lyssnar på gammalrock just nu och dricker cola ;D Såg precis på Smallville med, tråkigt att det här är sista säsongen. I helgen blir det bara plugg, tråkigt, men bara att stå ut dessa sista dagar som är kvar av skolan. Nu funtar jag på att städa lite på mitt rum, men får se hur det blir med den saken xD

Kärlek...



You gone with the sin! Åh älskar denna låt :D Fast finns så himla mycket bra musik med HIM :D
Men detta är kärlek ;)

Snart slut...

Det är bara att stå ut de här sista dagarna som är kvar av skolan. Slutar 8 juni, men sen är det lite lediga dagar innan lovet med. På söndag ska svenska c uppsatsen in, sedan är jag klar med svenska c. Samhällskunskap analys om EU ska in på torsdags morgonen. Sedan har vi svenska b redovisning på tisdag på 15 min xD Juste på måndag har jag prov i mental träning med. Vi ska även hålla i "föräldrarmöten", sedan tror jag att allt är över xD Hoppas på det i alla fall! Så idag och i helgen blir det bara plugg, så jag blir klar med så mycket som möjligt. Fast jag längtar så himla mycket efter lovet nu xD Har bara 10 skoldagar kvar xD Wiho! Kämpa på nu för fan xD

Ville Valo...

Oj vad han är snygg (a)

Slut...

I hela kroppen är jag xD Fan vad skoj det var att klättra :D Sen hade vi redovisning och lite olika lekar ^^ Imorgon har vi en till redovisning ^^ Så ska plugga på den om ett tag, fast vi ska mest bara göra ett rollspel och spela upp. Jag är så himla trött med :O Måste gå och lägga mig tidigare (a) Men imorgon får jag sovmorgon, ska upp vid 9, blir väldigt skönt!
Detta var första väggen som jag klättrade upp för xD

Snart ska....

Jag gå ner till tvättstugan och köra igång maskinerna xD Mamma min är på akuten, hon har jätteont i sin hand så :( Hoppas det blir bättre efter hon har varit där! Så får tvätta själv,  men det ska nog gå bra ^^ Idag ska vi tjocka oss med pizza med (a) Vad gott :D Inte ofta vi äter det här hemma hos oss xD Sedan senare ikväll ska jag plugga på en redovisning som vi ska ha imorgon, ska bara säga några meningar så inget svårt direkt, sen är det rollspel som vi ska hålla i^^ På idrotten ska vi ha klättring, borta i Solna, segt! Får hoppas mina knän pallar med att klättra bara ^^ Nä nu ska jag snart börja röra mig neråt :) Ha det!

17/5

Nationella gick nog rätt så bra faktiskt :D Är rätt så säker på att jag har skrivit ett g i alla fall :) Det är jag nöjd med i den kursen så ^^ Första gången jag är nöjd med ett g tror jag ^^ Är trött och skulle gärna sova, men känns dumt ^^ Ikväll ska jag ha tvättstugan med xD Ännu segare :O

Trött :(

Vill sova, inte åka och skriva nationella i matte b xD Aja det lär väl gå helt okej, hoppas jag på (a) Fast jag borde ha gått och lagt mig tidigare än halv två, haha xD

Yay...

Jag gjorde ett tal, sedan orkade jag inte räkna mer matte xD Nu väntar sängen :) Så jag orkar med provet imorgon ^^
Sov så gott :D

Slitet lönar sig...

Förra veckan var jag så sjukt stressad med alla skolarbeten, speciellt samhällskunskapen om hemlösheten. Vi skulle dock bara lämna in ett första utkast, men har redan skrivit mvg och behöver inte göra något mer på den :D Underbart! Imorgon ska jag skriva nationella i matte b och jag tror faktiskt att jag kan skriva ett g, känns som det, hade matte två gånger idag så ^^ Fick ha matte med min coach sen sista timmen när vi har coachtid, för vi hade ändå bara coach i 10 min. Så har fått in "allt" rätt så bra nu! :)

Min och Sandras bajslista....

Bajs på att vi slutar 17 idag!!! Vi vill hem och sova nu!

Halloj...

Har duschat, käkat frukost och sitter halvt påklädd xD Har smort in mig med en body butter som doftar jättegott :)
Köpte den inne på Kicks i helgen. Ska snart åka iväg till plugget, börjar 11.15 och slutar 17.00, fast skulle gissa på lite tidigare, då sista lektionen är coach tid. Sedan ska jag hem och plugga matte, för imorgon har jag nationella :O
'
Denna köpte jag inne på Kicks :)

Hemma igen...

Och ser på hockeyn! Heja Sverige :D Sitter och tuggar på sura godisar med xD namnam! ^^

Mot...

Hammarbysjöstad xD Ska äta middag med familjen, minus syster och moster. Nere vid kajen där :) Höres väl senare :)

Heja DIF!

Idag vinner vi :D Ska se matchen, den börjar vid 14.00. Sedan ska vi iväg till min moster och gå ut och äta på ett sushiställe där, fast jag äter inte sushi xD Men de har jättegod wok :D
Rött för blodet genom hjärta och ven, gult för solens värmande sken, blått för himmel, regn och hav. Stockholms Stolhet, vårat lag :D♥

God morgon...

Vakna vid elva ^^ Har hunnit äta frukost, är skit seg känner jag, skulle kunna sova lite till xD Kanske ska köpa DIF matchen idag med ^^ Spelas borta i Gävle, om det inte vore för min syster som åkte till Jönköping igår så hade vi förmodligen suttit på bussen påväg upp och sett matchen xD Måste plugga matte sen med, har nationella i matte b på tisdag, blä! :O

Pannacotta...

Idag eller igår kanske jag ska skriva. Så gjorde jag en chokladpannacotta :) Hade aldrig gjort det förut eller ätit det, men det var jättegott! :)
Ingredienser:
5 dl grädde
4 msk strösocker
2 gelatinblad
200 g choklad
Såhär gör du:

Lägg bladen i vatten i fem minuter. Koka upp grädden med sockret. Hacka chokladen och lägg i en bunke. När grädden har kokat upp så häller du gelatinbladen i grädden och sedan ner i chokladen, rör om tills allt är smält. Låter det svalna och har det sedan i portionsformar. In i kylskåpet och låt stå i 5 timmar.

Trea...

Bra jobbat Sverige :D Med världens sämsta låt, men var väl hans charm som slog igenom xD Nu jäklar tar vi Europa med storm nästa år ;) Haha! ^^ Och om ca 20 timmar eller nått, så har vi guldmedalj i hockeyn med ;D
Ska väl snart sova antar jag ^^ Sov så gott :)

14/5...

God morgon ^^ Idag mår jag på topp igen xD Har börjat städa lite grann på rummet med xD Sedan väntar tråkigt plugg, matte. Blä på den skiten! ^^ Härligt att Sverige gick till final föresten och blev lika glad när Finland gjorde det med :D Kommer inte göra så ont i mig om Sverige skulle åka på torsk xD Har ändå finska blodet i mig, men hejar självklart på Sverige :D Mindre än två veckor kvar nu också tills jag ska iväg och hälsa på hos tatueraren, ska bara boka tid dock ^^ Måste vänta för att se att jag verkligen har fått pengar från mitt sommarjobb (semsterersättningen) Så jag vet när jag har råd att tatuera mig xD Men fy vad jag längtar :D Fast ändå inte efter "smärtan" har hört att känslan mer ska vara brännande xD Mm... så mysigt då!
Har visat den förut, ska ha en liknande sådan här svala. Fast inga blommor i bakgrunden.
Ska ha fyra stjärnor på ena sidan om den med. ^^

Jag är...

På dåligt humör känner jag :O Tror det är för matten, känner stress inför den och sedan att jag har så jäkla ont i mina knän :O Hockeyn hade tydligen också börjat dålig stil alltså xD Så ska se på den, sedan ska jag städa mitt rum, för det ser förjävligt ut här inne xD

Hej :)

Vaknade med huvudvärk och hade det hela kvällen fram tills någon timme sedan. Har haft jätteont i knät idag med =/ Sov i några timmar förut, hoppades på att huvudvärken skulle försvinna då xD Men det gjorde den inte ^^ Imorgon har vi inga lektioner i skolan, utan vi får arbeta i grupper vart vi vill, men ska ändå till skolan. ^^ Fast vid halv elva ^^ Så blir skönt med sovmorgon :)

Jag är...

Trött som tusan xD Vill gå och sova med detsamma, men det får jag inte :( Ska ju istället snart klä på mig och allt sånt och vandra iväg till skolan. Ska ha samhällskunskap a, fsf (förskola, skola, fritidshem) och svenska c. Juste vi fick reda på om vi hade fått våra individuella val igår. Fick det som jag sökte, engelska b som jag läser med min klass. Sedan samhällskunskap b, jag var den enda ifrån min klass xD Sen är det en naturare och resten bara samhällsmännsikor :O Haha, men det ska nog gå bra ^^ Men nu har jag inte tid att sitta här och skriva mer ;P Måste borsta tänderna och klä på mig förstår ni ^^ Ni får ha en bra dag i alla fall ;P

Jag är klar...

Äntligen är samhällsuppsatsen klar :) Så snart ska jag ta och sova :) Känner mig rätt så trött, har ju bara pluggat hela dagen så xD Så tar och säger god natt nu ;P
Sov så gott :)

Hej på er...

Sitter och skriver på min samhällskunskap, börjar gå rätt så lätt nu. Kommer på massa saker :D Äntligen! ^^ Var samma sak med förra analysen vi skrev, jätteseg att komma på ibörjan, sen så flöt allt på :) Har snart skrivit två sidor i alla fall xD Och rubriken orsaker är snart klar, då är det två punkter till xD Idag så ska jag inte iväg till gymmet, vi tränade på SATS idag med skolan, fast vi körde typ som en "gruppträning" var inte riktigt så, men det var både kondis och stryka. Så idag blir det bara fokus på skolarbete, sedan ska jag såklart se på hockeyn ikväll :)
Men nu ska jag fortsätta skriva! Ha det :)

Tar cykeln och...

Drar iväg och tränar, kanske jag blir lite piggare med xD För just nu är jag död :O Sedan ska jag hem och plugga inte alls lika skoj :( Men det behövs göras xD

Halloj på er xD

Kom precis hem från plugget ^^ Ska snart börja med samhällskunskapen. Sedan lite senare om några timmar blir det träning ^^ För att sedan komma hem igen och plugga lite till xD Känns som mitt liv bara kretsar kring plugg just nu, tråkigt som fan! :O Juste igår så bestämde jag och Andrea att vi ska dra på festival, fast det blir förmodligen nästa år på typ Sweden rock eller något liknande xD Yay! \m/

Sova dags...

Fy på mig! Varför sover jag inte än för :O Ska upp om 6 timmar ^^ Så nu säger jag god natt :)
Sov så gott :)

Fy fan...

Usch snacka om att jag pressade mig själv till max idag :O Först så cyklade jag till gymmet, var inte så farligt för två mördarbackar var nerförsbacke xD Sedan kom jag till gymmet körde kondis, ben och rodd. Sist mage och strecthing. Sedan var det bara upp på cykeln igen och cykla upp för de där två mördarbackarna, var helt slut med gav mig inte utan skulle komma upp för dem! xD Nu dricker jag protein och ska sen in i duschen. Sedan middag blir en sallad. Plugga samhällskunskap a, ska skriva om hemlösheten.

9/5...

Hej :) Kom precis innanför dörren, följde med Sandra till polisen, hon skulle hämta sitt pass, sen gick vi en liten mini sväng i centrum xD Fick en födelsedagspresent idag med av dem :) En tjockis DIF tröja :) Tack så mycket tjejer! :)
Ska väl dra iväg till gymmet lagom snart, men måste sitta ner en stund känner jag. Sedan ska jag plugga samhällskunskap hela kvällen xD Jippi! Ge mig sommarlov nu tack xD

Fattar inte...

Inga av mina inlägg som jag skrev senare igår har kommit upp :O Skit dåligt ju! Ska snart klä på mig och dra till plugget i alla fall xD Slutar 12.25 idag :)

Orkar inte...

Skriva mer på skit uppgiften xD Så den får duga som den är just nu ^^ Ska snart sova med känner jag, är jättetrött :O Ska ändå upp vid 6 så. Har mental träning, samhällskunskap a och sist matte b ^^ Sen blir det lunch med tjejerna. Hem och iväg till gymmet, sen plugg xD Fy fan, vill bara ha lov nu! Men det är exakt en månad kvar tills mitt sommarlov börjar :) Underbart!
Sov så gott!

Violent Pornography



Sitter och pluggar svenska c och lyssnar på System of a down/Serj Tankian! Skriver väl mer senare ^^

Halloj!

Vakna för över en timme sedan. Har ätit frukost nu (två äggvitor) Ska snart klä på mig och dra iväg till gymmet :) Sen kommer dagen bara bestå av plugg tråkigt nog ^^

God natt...

Ska snart ta och sova :) Är trött ^^ Sen när jag vaknar ska jag nog iväg till gymmet och träna :D Sedan blir det plugg hela dagen tyvärr :(
Sov så gott allesammans :)

Första vågen...

Alltså första segern :D Åh en sådan härlig dag! Finns fan inget härligare just nu, än denna segern, så otroligt viktig! Sedan så efter matchen och vi hade gjort klart vågen med spelarna, så kommer Dembo (vår målvakt, för er som inte har någon koll) och hoppar upp till oss i klacken och sjunger en sång med oss xD Haha, han är så rolig :) Åh, underbart, underbart, underbart! :D Sen skrek alla SM-GULD SM-GULD SM-GULD xD Haha, långt tills dess men xD

Älskling, jag är hemma nu! xD

Haha, kom hem för ett tag sedan :) Drack en cider och bror min bjöd mig på en god citrondrink :) Det var allt som jag drack ute ^^ Känner mig rätt så trött, så snart ska jag sova. :) Imorgon är det fotboll med, yay :D
Sov så gott :)

Hello...

Skolan var väl helt okej, lite segt bara sista timmarna xD Har ätit och sånt med. Vi ska nog röra oss in mot stan lagom snart och gå till Sjätte tunnan ^^ Så lär inte skriva något mer idag i alla fall ^^ Imorgon är det fotboll :) Ska gå med Andrea på matchen xD Ha det så bra ^^

Ätit frukost...

Och fixat mig klart, nu ska jag bara lägga ner alla skolböcker i väskan xD Ska gå om ca 15 min. Börjar egentligen 12.20 idag, men jag ska gå på fördjupningen i matte :) För då är det världens bästa mattelärare som förklarar för än, fattar typ inte så mycket på måndagslektionen xD Vi har matte en gång i veckan bara, sämsta ever!
Får se om jag hinner skriva något ikväll. Ska dra ut på krogen senare när jag kommer hem xD

Men åh!

Jag gick upp vid 7 idag, kunde inte klockan längre nämligen, skulle gått upp vid 8 egentligen. Det kommer jag på när jag står i duschen, fail! Så nu har jag en och en halv timme på mig innan tåget går xD Fan, jag ville hellre sova till 8 än till 7 :(

Sov gott...

Imorgon blir det utgång ;D Sjätte tunnan ska vi till, syskonen och lite kompisar till dem. Men innan jag får ha skoj så är det skola som står på schemat xD Första ska jag på mattefördjupningen, sen är det lunch, barn och fritidsämnen och sist svenska b ^^ Slutar 16.50 imorgon.

God morgon...

Håller på att fixa frukost! Två kokta ägg :) Fast äter bara äggvitan, sen får vi se om jag äter något mer. Har ändå lunch igen vid 12.25 ^^ Hade tänkt ta med min pappas mac till plugget idag, för vi behöver datorer. Men nä den har han förmodligen lämnat kvar på landet :O Så måste släppa på mammas tunga :O Haha, vilket problem xD Träningsvärk har jag också xD Haha, fy fan! Sverige vann med 6-2 föresten igår i hockeyn :D Nä jag måste fixa äggen klart nu, ha det!

4-1

Till Sverige :D Tredje perioden ska snart börja! Fan vad grymma de är just nu, spelar såhär mot Usa, det är inte dåligt det! :D
Såhär såg jag ut tidigare idag när jag drog till gymmet xD Är så glad att jag äntligen kan börja träna igen :D

Hej!

Uscha känner mig ingen vidare fräsch just nu, först idrott i skolan, sedan så var jag iväg till gymmet och sitter nu och dricker min proteindrink ^^ När jag väl har druckit upp den väntar en härlig dusch :) Träningen kändes lite grann idag, men inte så konstigt när det var mindre än 24 timmar sedan jag tränade xD Börjar gå lättare att dricka proteindrinkarna nu med ^^ Får hoppas att de hjälper något.
Nä nu ska jag svälja de sista klunkarna sen väntar en dusch! :D

Mot tåget!

Och till Kristineberg för att ha idrott! Sedan slutar vi, härligt :) Dock hade ju vädret kunnat vara mycket bättre :O

Tränat...

Det kändes hur bra som helst :) Tog inte emot alls, härligt, precis så ska det vara! :) Nu har jag druckit en proteindrink och ska snart ta och sova förmodligen. Imorgon har jag bara idrott ^^ Skönt! :) På fredag ska jag ut med syster och får se om bror min följer med? ^^ Ska bli skoj! ^^ Sedan måste jag såklart säga:
Grattis Conny på 25 årsdagen :D Gubbe ;) Hoppas du fick en bra dag i alla fall :)

Drar iväg...

Och tränar nu :)

Skulle vilja...

Vara hemma idag. Har världens migrän just nu. Kan knappt äta för då får jag mer ont i huvudet av att tugga och då växer illamåendet. Tyvärr så har jag inte tid att vara hemma. Händer rätt så viktiga saker idag i skolan. Så jag hoppas att tabletten börjar hjäpa snart! Schemat denna vecka blev lite ändrat. Så idag har vi heldag och imorgon har vi bara idrott i två timmar på morgonen. Nä ska lägga mig och vila i ca 10 min innan jag måste föna håret och allt och sen gå iväg till tåget! Ha det så bra ^^

Vem ger Obama rätten till...

Att låta Bin Ladin mördas? Visst det som Bin Ladin har gjort är självklart hemskt. Men ingen människa har rätt till att mörda en annan! Så jag blev riktigt arg när jag fick höra om det, USA ska alltid vara de som "bestämmer". Usch säger jag bara, sen att människorna i USA firar, visst 11 september, men hur kan en människa fira en annan människas död. Samtidigt så kan det bli svår att hålla en man som Bin Ladin fängslad, fast jag står ändå fast vi min åsikt, ingen har rätten till att ta en annan människas liv.

Hallå!

Kom hem för en timme sedan eller nått ^^ Följde med Sandra till Farsta och åt och sedan titta vi på en spelning som hennes kompis hade och andra ungar xD Nu ska jag sätta mig ner och plugga på våra kära partier som vi har i riksdagen xD Ska ha debatt imorgon, jag ska debattera för Socialdemokraterna, så måste ha koll på vad de står för. Sverigedemokraterna lär få det svårt i alla fall, står inget alls om yrkesprogrammen till gymnasiet på deras hemsida xD Ska debattera om förskolan och yrkesprogrammen nämligen ^^

Hej!

Ska snart gå till tåget! Börjar 11.15 idag ;P Ha det så bra, skriver mer ikväll xD

RSS 2.0