Landet...

Var vid landet i helgen igen! Var underbart väder! :D
 
Vacker solnedgång på fredagskvällen!
Besök av ekorren som åt fågelmaten.
En minkfamilj (mink mamman på bilden) hade tydligen flyttat in under vårt hus till bastun.
Hade ingen lust att åka hem var så skönt att bara vara där men började jobba i igår och jobbar i fyra och en halv vecka fram. När jag har jobbat klart väntar Getaway festival och London!♥
I helgen vankas bröllop igen! Så ska tillbaka till landet på fredag då min kusin gifter sig där uppe vid deras landställe! :)
 
 
 

Halloj!

Jag har varit sjukt trött de senaste dagarna! Idag känner jag mig betydligt piggare dock! :) Haha sen har jag blivit helt fascinerad av Animal Planet. xD Denna vecka tar jag det lugnt bara! För nästa vecka börjar sommarjobbet i fyra och en halv vecka framåt! :)
 
 

RSS 2.0