På väg hem...

Har varit i skolan och haft grupparbete! Nu är jag på väg hem och ska äta lunch sedan vidare till jobbet!



Frukosten imorse bestod av kvarg med hallon och blåbär! :) Då är man mätt länge!

Halloj!

Idag fick jag tillbaka min salstenta som jag skrev för några veckor sedan och jag fick högsta betyg på den! :D Fy fan vad grymt! Riktigt stolt över mig själv. xD Första gången jag skrev en tenta på denna nivå men lyckas ändå nå högsta betyg! Imorgon ska jag träffa gruppen för grupparbete. Efter det är det jobb på schemat, eller aa min utbildning börjar på jobbet. Onsdag till fredag denna vecka har jag, veckan efter är det måndag till torsdag och slutar 23 varje dag, jippi. xD Passade precis på att träna i en halvtimme med, körde triceps övningar, stod på huvudet, situps osv! Så körde lite varierande övningar för kroppen. Systeryster var på besök med, bjöd henne på pasta med köttfärssås! Sedan tittade vi på massa tecknat, haha. xD
 
 
Så fort David har jobbat klart så blir det Walking dead med! Innan jag skall sova! :) Men säger god natt här nu!

Läsa läsa läsa...

Vaknade imorse dunderförkyld! Så mysigt! Jätteskoj att jag ska ha praktik imorgon för att ta igen en dag som jag missade när jag var sjuk. xD Hade i alla fall Rinexin kvar hemma så tar det nu, så jag slipper bihåleinflammation, dock tror jag redan att jag har det men ändå. xD Efter vi väl hade klivit upp ur sängen "imorse" så gick vi till Subway och köpte lunch, sen har jag bara läst hela eftermiddagen, har hunnit med två böcker och är inne på den tredje nu. Det är dock bara repetiton av gymnasiet, svenska b-c och barn och fritidsämnena. xD 
 
 
Nu ska jag läsa vidare!

En av de...

Finaste blommorna är rosor tycker jag och har planer på att tatuera in tre rosor på överarmen när jag väl har råd med det. Köpte i alla fall en buket igår och blir lika glad varje gång jag ser dem!

 
 

Netflix...

Sitter och tittar på Netflix och är helt överlycklig! Har sett på katten Nisse och nu tittar jag på Dennis. xD Haha massa barndomsminnen! :)
 
 

Förkyld...

Är förkyld och det är irriterande! Har varit det i några veckor nu. xD Så mysigt! Aja, en rolig sak är i alla fall att i förra veckan fick jag reda på att jag har fått extrajobb! :D Woho! På Taxi 020 växel. Ikväll ska jag laga min goda kalkon carbonara! :D Bland det godaste som finns! ;) Sedan bara vara hemma och ta det lugnt och titta på tv eller något annat sådant där. xD Vila och bli frisk!
 

Hemtenta och träning...

Vaknade imorse runt 9, har haft praktik i tre veckors tid och idag hade vi inlämning av hemtentan, så har jobbat med den och fixat lite. Sedan åkte jag med pappa till gymmet och tränade, kondis ("inlinesmaskinen" 1 mil) på 20 min, sedan styrketräning och då körde jag ben. Nu är jag hemma och gör inget speciellt direkt. Älskling ska ha aw på jobbet och jag får se om jag sitter här eller går hem till föräldrarna och är där istället. xD 
 
 
Lunch/frukost, åt dock bara äggvitorna och inte gulorna. xD
 

RSS 2.0