Död...

Så har jag känt mig den senaste tiden! xD Har haft en fem veckors praktik och sista veckorna somnade jag på soffan klockan 21 varje kväll! Lämnade precis in min tenta som var för denna gång. I helgen har det varit fullt upp med påskmiddag hos Davids föräldrar, sen var vi till hans moster i fredags på middag, efter det drog vi ut till krogen med mina syskon plus några till. I lördag var vi till Davids farföräldrar och åt tårta och träffade andra av hans släktingar. Sedan på kvällen åkte vi hem till mina föräldrar och firade min syster på hennes 26 årsdag! ^^ Idag såg jag på premiären av Allsvenskan men det var ju ingen höjdare för Djurgårdens del! Hoppas det går bättre på Stadionpremiären. Nu ska jag spela lite granna! The sims! WOHO!
 

Sjuk...

I fredags och igår hade jag huvudvärk hela tiden samt illamående. Huvudet värker fortfarande lite till och från men tar ipren och rinexin. Skulle gissa på att det är bihålerna som spökar så. Hade hoppats på att få vara frisk när jag äntligen var ledig dock. xD Just nu tittar jag på tv, såg på How I meet your mother precis. 
 

Vill ha helg...

Gah två dagar kvar sen är jag äntligen ledig en hel helg! Har knappt varit ledig något alls på tre veckor snart. Börjar kännas i kroppen. Det går bra på praktiken i alla fall! :) Barnen är så söta och ibland utmanar de ens tålamod! ^^ Idag ska jag fixa lax till middag tror jag! Har en bit i kylen så. Imorgon blir det praktik, sedan iväg till yogan och efter det blir det en halvtimmes massage! :D Ska bli skönt!
 
 
 
Köpte en bukett med tulpaner här om dagen också! 
En av mina favo blommor och det gör en mycket gladare också att se på här hemma! :D

Praktik, födelsedagsfirande, jobb och brunch...

Har haft praktik hela veckan och har varit helt död varje kväll när jag har kommit hem! Dock är det superskoj att få vara ute igen! :D Har fyra veckor kvar för denna gång! :) Sedan somnade jag runt halv tio på kvällen i fredags och sov till tio på lördagen. xD Har knappt fått ha någon ledighet alls på ett tag nu. Sedan åkte jag, David, hans familj plus moster och kusin iväg till Heron City för att lira i deras arkadhall! ^^ Spelade air hockey! Vann alla tre gånger! Sedan åkte vi hem och däckade på soffan en stund till, haha. xD Åkte iväg till jobbet vid 20.00 och kom hem 05.30 imorse. Somnade och gick upp strax efter 11, för jag och David skulle iväg till Lidingö med mina föräldrar och äta brunch på Scandic Foresta! Det var riktigt gott! Åt kyckling, majskolvar, lax, plättar, vattenmelon osv! :) Vi hade utsikt över Östersjön och solen stekte in genom rutorna. Har haft en riktig lyx dag känns det som! Skönt att få varva ner en stund, behövde jag! :)
 

RSS 2.0