cheaters

Tittar på cheaters stackars människor! En kille trodde hans tjej var otrogen men det visade att han var hennes älskare!

27/12

Hejsan! Idag var vi iväg till Davids familj på middag och jag fick converse av dem i julklapp från Thailand. ^^ Snällt. :) Sedan när jag kom hem drog jag iväg till gymmet så har varit hemma i en timme nu ca och duschat och sådana saker! Nu tittar jag lite på tv och tar det lugnt bara! Imorgon ska vi eventuellt träffa några andra av älsklings släkt.
 
 
Sov gott! =)

"God morgon"

Vaknade vid 10 idag för jag skulle iväg till Skärholmen med min syster, men hon mådde inte bra... så vid halv tolv gick jag tillbaka till min älskling som låg i sängen...men jag råkar somna om...och sover till 14.00 -_- Haha det var inte riktigt med mening! Ska snart gå och äta någonting väntar bara på att älskling skall duscha klart! Min mage skriker efter mat. xD Ska börja fixa mig i ordning så jag kan gå ut snart! :) Vill ha augusti nu föresten så jag kan flyga iväg till kära London! :D En av mina favo städer!
 

Halloj!

Har inte skrivit på ett bra tag...har haft fullt upp med skolan och jobbet! Igår firade vi julafton hemma hos mina föräldrar. Fick presentkort på New Yorker och Akademibokhandeln (perfekt som student), pengar, trisslotter, godis och en LONDON RESA i augusti! :D :D :D Woho! Var i London 2011 i oktober och har velat åka tillbaka enda sedan dess! Så pengarna jag fick la jag redan i min resekassa till London. ;) Ska spara pengar hela våren/sommaren nu. :) Imorgon ska jag och systeryster dra iväg till Skärholmen och titta runt lite grann, sedan på torsdag ska vi hem till älsklingens familj som har kommit hem från Thailand då, fredag vet jag inte än men på lördag jobbar jag och är ledig söndag för att sedan jobba nyår och nyårsdagen med. ^^ Aja får pengar i alla fall ;) 
 
 
 
Från förra gången jag var i London! :)

RSS 2.0