Trött...

Idag gick jag upp vid 06.00,  men fick knappt någon sömn inatt, sedan var det flumseminarium, har redan haft om sådant som vi snackade om på gymnasiet, typ om hur man gör en bra redovisning, pratade om det både i kursen kommunikation och ledarskap. ^^ Nu har jag ingen schemalagd skola denna vecka, men första hemtentan skall in på fredag. Imorgon blir det alltså skriva, skriva, skriva. Igår var hela familjen samlad hos föräldrarna plus mitt hjärta. Pappa bjöd på en jättegod middag med vitlöksbröd till förätt, biff, potatis och grönsaker till varmrätt, sedan blev det glass, med bär och banan till, gottit! ;D Dock är jag allergisk mot banan men trotsade det igår och åt en halv i alla fall. xD 
 
 

Massa att göra...

Att gå på högskolan är ingen dans på roser, här är det stress mest varje dag, men det har inte stressat så mycket på sista tiden dock när man väl har kommit in i själva studierna och förstår det hela. Imorgon har vi första inlämningen men vet inte om den betygsätts tror inte det, utan är mer övning inför hemtentan som skall in på fredag. I lördags hade jag och min älskling varit tillsammans i 11 månader. :) Snart ett år! Shit vad fort tiden går!
Har varit på Nickelback också, lyckades fånga ett plektrum som Nickelbacks sångare kastade ut! Woho! :D Sedan har jag åkt på bihåleinflammation som jag fortfarande repar mig från. 
 

RSS 2.0