Pappa köpte...

Biljetter till The Killers som spelar på torsdag! :D Woho världens bästa pappa! :) Ska bli grymt att få se dem! :)
 

Ansiktsmask...

Tvättade precis ut en ansiktsmask, så nu känns hyn fräsch! :) Len som en bebisrumpa. ;) Sitter och lyssnar på min spellista på Spotify så det spelas olika rockband! 
 
 
Sov så gott sen! :)

Unnar mig...

Dessa härliga poppade majskorn! 
 
 
Och idag får jag dricka cola med lime i också! ^^ Dricker dock inte läsk på vardagarna. ^^ 
Var hemma hos föräldrarna en sväng idag också. Gick igenom mina två garderober där och slängde det mesta som fanns i skåpen. Nu ikväll blir det en lugn kväll, jobbar imorgon eftermiddag/kväll och på måndag börjar praktiken. ^^

Fredag...

Men jag får inte helg idag! -_- Har skickat in tentan men ikväll blir det jobb. Börjar 21 och slutar 04. Skulle inte ha jobbat egentligen men de behövde få in någon. Innan jag ska iväg till jobbet så blir det tacomys med min älskling i alla fall! :) 
 
 
Kommer vara jobbigt att hålla sig vaken till 4 idag dock! Är redan jättetrött så ska jag vara vaken i minst 12 timmar till -_-

Världens sötaste hamster...

Min hamster är så söt!
 
 
 
Lilla Plutten!
 

Trött...

Gah har suttit med min tenta i stort sätt hela dagen! Har nu en halv sida kvar att skriva men det står helt still i hjärnan. Denna fråga är väl den som många säkert ser som den lättaste frågan i tentan då den handlar om ens egna lärande i kursen. Bara det att jag har redan läst skiten förut så jag har inte direkt lärt mig någonting under kursens gång. -_- Ska låta tentan få vara nu ett tag i alla fall och titta på Comedy central! Just nu får South Park och sen kommer Futurama som är min favo bland dessa typer av serier. ^^ 
 
 
 

Vill ha vår!

Är trött på snön! Kan våren komma nu tack! :D Speciellt när jag ska ut på praktik nästa vecka och vara ute i fem veckor, då är det skönare med varmare väder när vi är ute hela förmiddagen i stort sätt. 
 

Plugg...

Sitter och skriver på min tenta för fullt, tråk! Har inte ens orkat klä på mig eller något sådant än. xD Jobbet ringde också för en stund sedan och vill att jag ska jobba imorgon 21-04, jätteskoj. -_- Hade hoppats på att få en ledig fredag, men men, mer pengar till mig! ;)
 
 
Nästa helg har min kära mor bjudit med mig och mitt hjärta på brunch ute på Lidingö! :) Blir nog mysigt bara det att jag kommer vara riktigt trött för jag kommer hem runt 06 på söndagsmorgon för då är det jobb med. ^^

Ätit...

Middag för en stund sedan. Idag blev det röd curry gryta med kyckling och ris! :) Gott! Cyklade en mil idag på gymmet, inlinesmaskinerna var upptagna när jag kom så fick bli cykeln denna gång istället. Sedan körde jag ett rätt så hårt benpass! 
 
 
Gillar min nya design och hoppas att ni också skall göra det! :)

Älskar det här...

Spelet som går ut på att hjälpa Nemo att bygga upp det bästa revet! ;) 
 

Träning!

Dags att dra till SATS och träna! :D Blir kondis på inlinesmaskinen och sedan får vi se vilken muskelgrupp som jag är sugen på! :) 
 
 
Sedan hem och skriva på tentan! ^^

Frukost...

Fick bli en omelett idag med kalkon i! :)
 
 
Två ägg
En skvätt mjölk
Kalkon
Någon skiva ost
Peppar! :)

Walking dead...

Ska se på The Walking Dead vid 23 med mitt hjärta! En av mina favoritserier! :) Dock drömmer jag jämt mardrömmar om zombies efter jag har sett på serien. xD 
 
 
 

Vill ha! ♥

 
Helt kär! Dock är det nästan billigare att köpa egna nitar och dekorera dojorna själv! ^^
 
Här finns skorna! 
 

Ledig!

Har ingen mer skola på schemat för denna vecka! Utan nu är det dags att skriva på tentan så är första kursen på termin 2 avklarad! :) Hade redovisning idag i skolan och det gick nog rätt bra! :) Skulle vilja träna idag men tror att jag gör det imorgon istället för jag har haft huvudvärk både igår och idag så ska nog ta det lite lugnt nu. Hoppas dock på att kunna starta morgondagen med ett träningspass! :) Så jag har massa energi till tenta skrivandet! ^^ 
 
 
De senaste dagarna har jag haft världens längtan efter London! Ska ju dit i augusti, men känns som evigheter just nu! Vill shoppa massa! :D

17/2!

Idag träffade jag mina föräldrar! De kom hem igår kväll från Gran Canaria! :) Gick med mamma till ÖB och handlade handtvål. xD Sedan mötte jag upp pappa min för att gå till tele2 butiken och skriva över abonnemanget till mig. Vuxenpoäng! ;) Nu ska jag och älskling mysa ner oss i soffan och se på Piratebay dokumentären! Ska fixa en kopp med grönt te också! :)
 
 
 
Sov så gott sen! :) 

Ledig!

Ah! Ledig hela helgen! :) Och nästa vecka är det skola en dag på tisdagen. Sedan får vi vara hemma och skriva på tentan! I torsdags fick jag en jättefin blombukett av mitt hjärta! ♥ Blev rörd! Haha xD Hade inte räknat med att få något alls men jag har den bästa killen i världen! :D 
 

Trött!

Har varit jättetrött nu de senaste dagarna! Jobbade ju till 06 natten mellan lördag till söndag. Sedan var det upp runt 6 på måndagen! xD Idag tänker jag nog lira Zelda! Sedan ska jag såklart unna mig en semla med ;) Imorgon är jag ledig vilket känns riktigt skönt! Att få sova ut, något jag behöver just nu! :)
 

Dra iväg...

Till jobbet om några minuter då! Har ingen lust alls att jobba men nästa helg är jag ledig hela helgen! :D Ska bli riktigt skönt! Länge sedan jag var ledig en hel helg! 
 
 
Ha en trevlig lördagskväll! :)

22...

Börjar jobbet klockan 22.00 ikväll och slutar 06.00 så är hemma runt 7. Känns lite segt att komma hem så sent, då jag börjar 8 i skolan på måndag. Ska snart äta lövbiff till middag! Ska bara ta de lugnt de sista timmarna nu innan jag skall åka! :)
 
 
Föreställningen var super igår föresten! :) 

Högsta betyg!

Fick precis reda på mitt betyg från tentan i matematik i förskolan! Jag fick högsta betyg! :D Överlycklig! Skrev typ ihop den på en halvtimme eller nått. xD Haha! :D
 

Ikväll...

Ska jag, min älskling samt mina föräldrar på Henrik Fexeus på Maximteatern! Mor fick det i julklapp av oss. Ser fram emot det! Har tittat på många av hans klipp och är säker på att han kommer att lura oss många gånger under kvällens gång. xD
 
 
Ett klipp från ett av hans program som han hade förut, Hjärnstorm! 
 

Yogat...

Ikväll började yogan igen! :D Går hos Lindali Yoga och massage, som förövrigt är min kära vän som är instruktör! :) Hon har precis bytt lokal till Allhelgonagatan 9 på söder! Gick bra i alla fall, även fast jag har träningsvärk i både  rumpa, ben och rygg! xD 
 
 
Sedan mötte jag upp älskling och käkade burgare från bk! Åt kycklingburgare! xD

Tränat och firande!

Åkte iväg och körde mitt tredje pass denna vecka! Blev 1 mil på inlinesmaskinen och sedan ryggträning och avslutade med en rätt så lång stretching! :) Nu har jag dock träningsvärk mellan skuldrorna, fast det gör mest ont! Inget skoj! Sedan blev det födelsedagsfirande för min bror hemma hos föräldrarna! Åt oxfile och kyckling! :D Gottit! Imorgon har jag mentorsdag och vi skall diskutera praktiken, sedan grupparbete och antar att jag åker från skolan till yogan sen! Wiii, längtar till yogan! :D
 
 
Tittar på fotbollen nu med! Inte så förvånande att Argentina leder! ;P
Säger god natt nu med redan! :)

Frukost och träning!

Vaknade vid halv elva idag! :D Så skönt att vakna upp utan att klockan ringer! :) Sedan tittade jag runt lite på internet, klockan blev väl runt halv tolv tills jag kom på att jag var hungrig! Kokade två ägg, åt äggvitorna, två knäckebröd med kalkon på och ett glas med nypressad juice! :D Namnam frukost! Nu väntar jag på att pappa ska höra av sig så ska vi åka och träna på Sats! :) Idag blir det inlinesmaskinen som uppvärmning och sedan ska ryggen få plågas ;) Imorgon drar yogan igång igen! WOHO! :D
 
 
Ikväll blir det middag hemma hos föräldrarna för min bror fyller 24! :)

Pass nummer 2!

Nu har jag kört ett pass på gymmet! Tio min powerwalk i uppförsbacke, sedan blev det armar och avslutade med mage! :) Nu har jag duschat och ska snart ta och sova! Är ledig imorgon och min kära bror fyller 24 så ska familjen samlas hemma hos föräldrarna och fira! :)
 

I skolan...

Och väntar på att föreläsningen skall dra igång! Slutar vid 16 idag -_-
 

Tränat...

Sprang i 15 min i sträck idag! :) Sedan tränade jag ben/rumpa och avslutade med stretching! :) Nu ska jag äta en kokt äggvita! Sedan blir det till att sova! :)
 
 
Sov så gott! :)

Kent...

Sitter och lyssnar på Kent och ska snart ta en macka. Väntar på att älskling skall sluta jobbet så jag kan börja med middagen. Sedan ikväll blir det gymmet! Blev bara tre träningspass förra veckan. -_- Men kroppen behövde vila. Så denna vecka blir det förhoppningsvis 5 gånger! :)
 

Nya skor...

Haha jag och mina skor alltså! Men hittade ett par jättesköna pumps från Vagabond som var på rea! :) 
 
 
Betalade 400 kr för dem! :)

Phantasmagoria!

Blev överlycklig när jag fann denna låt igen! :D
 

Nya gardiner!

Var in till stan idag och träffade Sandra! Inhandlade nya gardiner och sedan hittade jag ett te inne på Indiska som doftade helt underbart! Får prova det senare! :)
 

Kuddar...

Var iväg till Farsta efter plugget och skaffade två stora turkosa kuddar till soffan! 
 
 
Från Lagerhaus! 
Nu ska jag ta och städa lite här och lyssna på musik genom Spotify! Sedan måste jag iväg och handla middag, blir tacos ikväll! :)
 

RSS 2.0