Foton

Bilder från igår på landet!
 
 

Getaway...

 
Jag vill ha augusti nu! Skippar gärna juli månad. xD (ska jobba hela juli nästan). Dessa sex band vill jag helst se på festivalen än så länge. De är fortfarande inte klara med alla bandsläpp än dock! :) Jag ska se, Soilwork, In Flames (andra gången jag ser dem), System of a down, Adept (andra gången med!), Trivium (andra gången) och Dragonforce! :D Jag tror att jag och min älskling kommer få en toppen festival! :D
 

God morgon...

Vaknade av att pappa ringde och väckte mig. Vi ska åka fram och tllbaka till landet idag och fixa lite grejer. Nu sitter jag och äter frukost och försöker vakna till lite grann! ^^
 
 

Hemma från landet...

Kom hem igår kväll rätt så sent, så blev nästan sängen på direkten för min och älsklings del! Har haft det jättebra där ute och tagit massa foton! ^^ Här kommer några av alla dessa: 
 
 

Midsommarfirande...

Om två timmar hämtar min bror upp mig, så ska vi en sväng in till stan för att hämta mitt hjärta och sedan ska vi upp till Roslagens skärgård där föräldrarna väntar. Vet inte om släktingarna är där eller om de kommer ut imorgon! Så ska vi fira midsommar! Det ska bli strålande sol där uppe med! :D Underbart!
 
 

Åh herre jäklar...

Vad bra konserten var! :D Gah hade kunnat vara där i timmar till om jag säger så! Hoppas de har en spelning här snart igen fast på en arena och inte Gröna Lund! xD 
 
 
Vi stod nästan längst fram! :) 
 

30 seconds to mars...

Idag spelar dem på Grönan! :O Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag kommer in idag! Vi lär vara vid grönan till 17 så förhoppningsvis går det! Funkade när jag såg Alice Cooper förr förra sommaren i alla fall! 
 
 
 
 

Beställt...

En ny klänning från Nelly! :) Ifall den passar så ska jag ha den när min kusin gifter sig i juli! :) 
 
 
Märket är Panos Emporio! Den kostar egentligen 1495 men nu är den på rea för 449, alltså 70 % rabatt. Dock brukar jag alltid kolla runt och titta efter fler rabatter på google! Det hittade jag, ifall man handlade för 500 fick man 100 kr rabatt. Så la till lite annat i varukorgen och sedan med rabatten blev det 419 kr och jag fick två grejer till! :D 
 

18/6

I söndags var jag på galapremiär och såg Dumma mej 2! :) Den var bra! Igår var jag på Grönan och såg State of Drama! De var bra de med! ;) 
 
 
Imorgon ska jag till Grönan igen! Då för att se 30 Seconds to Mars! :D Hoppas att man kommer in bara! :)
 

Ska snart styra...

Kosan in mot stan och se på Dumma mej 2! :) 
 
 

Drop-in bröllop...

Idag har hela dagen spenderas på Skansen tillsammans med släkten! Min kära kusin gifte sig idag på drop-in bröllop. Sedan efter de hade gift sig tog vi och gick en liten snabb sväng och tittade på djuren! Björnen hade fått björnungar! :D De är roligast att se på tycker jag, fast nu var de inte så lekfulla som de brukar vara egentligen.
 
 
Olika bilder från dagen! Har ingen lust att lägga upp något från själva bröllopet dock! :) 
 

Helg...

Både jag och älskling är lediga idag! :) Vi ska snart äta lunch, sedan ska vi in till stan och gå till Salong Sandra, älskling ska klippa sig! ^^ Jag gjorde det förra veckan hos henne. Imorgon gifter sig min kusin! :) De ska göra det på drop-in bröllop på Skansen, så får hoppas på fint väder! På söndag ska jag, älskling och hans två lillebrorsor på galapremiär av Dumma mej (borde stå mig) 2. :) 
 
 

Några bilder från landet...

 
Bilderna är tagna med min Canon eos m! Jag är mer än nöjd med min kära kamera! :)
 

Off to work...

 
Slutar 18.00! -_-

Snart iväg...

Mot "helvetet" (Ikea), efter att ha köpt kök där en gång när syster renoverade hela sin lägenhet så gillar jag inte det där stället längre! Ska iväg och köpa en säng till landet. 
 
 
Jag är trött! xD Men imorgon ska jag också upp vid åtta och jobba. Sedan i juli börjar mitt gamla vanliga sommarjobb och då måste jag gå upp vid sex -_- Haha positiv jag är just nu känner jag! :D
För exakt ett år sedan tog jag studenten! :D Det är något positivit i alla fall. Sedan in till nästa skolbyggnad, men ett steg närmare mitt mål. Dock saknar jag gymnasiet för det var så slappt, på högskolan är det en helt annan värld! ^^ 
 

Imorgon...

Väntar en dag på Ikea -_- Ska köpa en ny säng till landet med pappa! Jag och min älskling ska få ett eget litet minihus att sova i. xD Sedan blir det en tur upp till Roslagen för att lämna den. Ska ta lite kort där ute med nya kameran också! :) Så hoppas på bra väder!
 
 
Nu ska jag fortsätta titta på tv och ha mysstund i soffan och stirra lite på de tända ljusen! ;)
 

Körsbär...

Sitter och äter några körsbär och lyssnar på musik! ♥ 
 
 
Vet dock inte om jag tål körsbär, men det lär jag märka! xD Är allergisk mot de flesta frukter förutom citrusfrukterna i stort sätt. Riktigt segt! Frukt som är så gott!

Ny systemkamera...

Fick hem min nya och första systemkamera idag! :D Canon Eos M! =D Den tar riktigt bra bilder och att filma fungerar utmärkt med! :)
 
 
En exempelbild på min lilla hamster! :) 
 

Sats...

Var iväg med pappa till Sats idag! Körde en mil på "inlinesmaskinen" och sedan ett benpass! :) Benen skadade när jag väl gick ut. xD Skön känsla! Dock ska jag fortsätta röra på fläsket och ska snart möta mamma och min syster och gå ett varv runt sjön! :) Sådan härligt väder ute idag! :D
 
 
Idag hämtade jag ut mina skor från Sportamore! Jag är helt kär i dem! Så lätta och snygga! Kommer bo i dem! :D Tror de duger alldeles utmärkt som promenad skor i London! :) Ska inviga dem nu när vi ska ut! :)
 
 
Så ser dem ut! Från Converse och finns att köpa hos Sportamore! :)

Vaknade...

Med migrän i morse! Fy fan vad ont det gjorde och mådde riktigt illa! Min älskling fixade en treo åt mig när han gick upp, så lyckades somna om sen efter ett tag. Vaknade upp vid elva och skrev klart min tenta på en timme. Så nu är det sommarlov! =) Var med pappa och handlade lite på Maxi. Köpte lax som jag lagade till middag. Dock var min matlust lika med noll så fick knappt i mig något, men då har jag lunch klar till imorgon! ^^
 
 
Lax, färskpotatis, murkelsås och sallad! :) Det är riktigt namnam men har man ingen matlust så har man inte. ;/
 
 

Feber...

Jippi har fått feber nu också! -_- Ska ta och lägga mig i sängen och försöka sova nu! Imorgon ska jag upp lagom tidigt för att skriva klart min tenta! Sedan har jag sommarlov! :) Fast jobbar hela juli sen! ^^
 
 
Sov så gott! :)

Mellanmål...

Sitter och äter vattenmelon till mellanmål. Har skrivit två sidor på min tenta och nöjer mig nog för idag! Har två sidor att skriva kvar men tar det imorgon! :) Sverige spelar landskamp ikväll med! Wiho det ska jag se på i alla fall! :)
 

Beställt...

Nya skor från Sportamore! Förhoppningsvis ska dessa Converse vara bättre promenadskor till min resa i London i augusti än vad mina vanliga tygconverse är! För de hade jag på mina fötter hela resan nästan förra gången och fötterna var helt slut efter alla långa promenader från morgon till kväll. 
 
 
Dessa är inte helt platta och därför borde de funka bättre! :) 

Kiss igår...

Var bra! Dock var det nästan samma show ^^ Ljusshowen var dock bättre nu, men ljudet var riktigt dåligt tyvärr. 
 
 
Publiken var lite seg dock där vi satt, var massa gamlingar som inte visste hur visar uppskattning till banden, eller så hade de gått fel. xD
 
Skulle ha jobbat idag egentligen, men är sjukling idag! Har mått illa nästan hela dagen, har varit nära på att spy, sen har magen krampat. :S Aja hoppas det är bättre imorgon! 
 

Tredje gången idag då...

Snart kommer Andrea hit! Så ska vi in till centrum en snabbis och se om hon hittar någon Kiss-tröja att ha på sig ikväll! Vi ska alltså se Kiss för tredje gången ikväll! :D WOHO! De har lovat en ny typ av show också så upp till bevis! ;)
 

RSS 2.0