Snart ska jag...

Sova :) Är jättetrött. Saknar Manuel gör jag med! Jag hoppas verkligen att jag får åka och hälsa på honom i helgen. Pissapa på att man är 17 ^^ Men liksom, jag fyller 18 om två månader så orka egentligen! Aja, jag får hoppas på att jag får. Har ingenting direkt att skriva just nu ^^

Sov gott :)

Hemma...

Från skolan och biblan. Shit vad svårt det var att hitta en typisk pojkbok och en typisk flickbok ^^ Jag läste nämligen inte "typiska" böcker för tjejer. Utan mer där djur var huvudpersoner eller typ Alfons Åberg. Blev en bok som heter Zuperman och nån prinsessbok xD Haha måste sett roligt ut när en tonåring går raka vägen till barnböckerna (såna som har typ 10 sidor alltså) För att sedan låna två böcker ^^ Mitt huvud värker i alla fall inte längre som tur är :) Men magen är taskig ^^ Är supertrött med xD Sov inte många timmar inatt och ingen vidare bra för den delen med så. Idag har jag inga läxor som jag behöver göra, så himla skönt :) Så idag ska jag bara ta det lugnt :)

God morgon...

Mitt huvud värker som en galning! Hatar migrän. Känns som jag ska spy ibland med. Fick nog huvudvärken bara för jag har stressat så mycket hela veckan och när jag äntligen tar det lugnt så kommer den på direkten. Ska snart iväg till tåget, hoppas på att tabletten hjälper. Börjar 8 och slutar 12.25 :) Skönt ^^ Sen blir det lunch, åka hem, till biblan först och låna böcker till ett skolarbete och sen hem och sova eller nått ^^ I alla fall om inte huvudet är bättre då ^^
Nä nu har jag inte tid att sitta och skriva mer, måste hinna göra mig i ordning innan jag går till tåget.

Jag är...

Jättetrött ^^ Så förhoppningsvis ligger jag snart i min säng. Denna vecka som kommer är det dags för förmiddagsvecka. Så börjar 8 och slutar 12.25 imorgon. Skönt att sluta tidigt, men segt att gå upp tidigt xD Har hållt på och pluggat idag ^^ Samhällskunskap och lite matte, orkade inte alla talen xD Såg på bronsmatchen också, jävla pissapa! Orka förlora med 23 - 24, plus att nu kommer säkert Manuel hålla på :P
Sov så gott :)

God morgon...

Vakna för nån timme sedan. Så har hunnit äta frukost. Nu väntar plugg, börjar med samhällskunskapen och matten sist. Känner mig lagom seg, även fast jag har sovit i kanske 9 timmar eller nått ^^ Blev förvånad att jag somnade lagom tidigt igår kväll i alla fall ^^ Somna kanske runt halv ett - ett. Annars brukar jag kunna vara vaken till tre xD Men skolan hjälper väl en att komma tillbaka till en någolunda bra dygnsrytm. Nä nu måste jag ta tag i läxorna :)

Nä...

Snart dags att sova är supertrött. ^^ Skriver imorgon xD
Sov gott :) ♥

Fångarna på fortet...

Ska sätta mig i vardagsrummet och titta på fångarna nu :)

Pust...

Har hållt på att städa i flera timmar, fast det ser inte direkt städat ut en ^^ Att rensa garderoben tar lång tid. Men nu är det så mycket finare där inne ^^ Imorgon ska jag försöka hinna fixa resten med rummet, har nämligen matteläxa och samhällsläxa att ta hand om. Nu väntar en kväll med tv I guess ^^

Hej hej!

Håller på att städa för fullt på rummet och lyssnar på Queen samtidigt. Har precis tagit ut Connys alla kläder ur garderoben och lagt de i en sopsäck, så länge. Orkar inte ha de i mitt skåp längre, var ändå tre månader sedan det tog slut. Så nu ska jag fixa i garderoben och lägga in mina kläder! Så jag äntligen kan få ordning! Skönt :)

Jag har funnit världens finaste människa ♥

Mobil...

Ta fram mobilen och gå in på inkorgen
Svara på frågorna nedanför genom att ta första meningen i sms:en
Fråga ett, första sms:et
Fråga två, andra sms:et osv.

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Det kommer jag inte ihåg xD
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha nice xD
3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Jag berättar bara om dagarna x)
4. Vad är det värsta du skulle kunna säga till din fiende?
Ja :)

5.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Nu gör jag, har precis fått komma hem :)
6. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Okej :) Då ses vi där
7. Vad vill du höra mest av allt?
Vart ska vi mötas nånstans? :)
8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Hej tjejen :)
9. Vad säger du till en vän som har fått en dödlig sjukdom?
Haha xD Okej men vad bra :)
Höhö stackars vän som får höra svaret på nian xD

Bara för...

Jag inte har något att göra, så snodde jag denna från Sophias blogg ^^

01. Fullständigt namn? Agneta Viktoria Svenberg ^^
02. Exakt ålder? Öh, orka räkna dagar xD
03. Vart bor du? Haninge
04. Bor tillsammans med? Mina föräldrar, plus storasyster och storebror
05. Husdjur? Har fiskar xD Hästar med, men de bor inte här ^^
06. Färg på ditt hus? Hm, tror det är rosa? Vem tusan färgar ett hus rosa?! och rött.
07. När är du född? Torsdag, 15 april 1993, klockan 15.16 xD
08. Klass? BF09A
09. Vilket år tar du studenten? 2012
10. Något jobb? Brukar sommarjobba på Taxi 020.
11. När gick du upp i morse? Vid nio.
12. När ska du sova? Hm, ingen aning.
13. Duschat idag? Nix, får bli imorgon.
14. Kramat någon idag? Maria
15. Pussat någon idag? Nä
16. Vad har du ätit idag? Höhö inget vidare nyttigt i alla fall xD
17. Dagens klädsel? Svarta byxor och rutig skjorta plus smycken.
18. Dagens smink? Använder aldrig smink
19. Dagens sötnos? Haha, Manuel är alltid söt :)♥
20. Dagens roligaste? Att det är helg!

SOCIALT
21. Har du många vänner? Beror väl på vem man jämför med, men har de bästa!
23. Vem kramade du senast? Maria I guess.
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? Yes =)
27. Har du pojk-/flickvän? Nä, men tycker om en vis person väldigt mycket!
28. Vem pratade du med i telefon senast? Min far tror jag!
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Sophia "Aa :)"

FAVORIT...
31. Film? Football Factory och The notebook
32. Låt? Har ingen favorit, för jag lyssnar på många olika band.
33. Mat? De mesta med kyckling, skaldjur och firre.
34. Dryck? Mjölk
35. Färg? Svart
37. Stad? Svårt, har inte besökt alla, men älskar Stockholm =)
38. Land? Sverige, antar jag.
39. Ämne i skolan? Historia!
40. Strul? Höhö!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Manuel xD
43. Gången du spydde? Var väl ca två veckor sedan nu.
44. Gången du grät? Hm, vet inte.
45. Pizzan du åt? Kebabo
46. Gången du var i Göteborg? I augusti.
47. Gången du var i Stockholm? Just nu.
48. Gången du var full? Har jag aldrig varit.
49. Gången du var hög? Aldrig varit!
50. Personen som såg dig gråta? Mamma och min syster tror jag.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt?Hm, vet inte, hund kanske?
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa
54. Tvspel eller datorspel? Beror på, tycker om tv-spel, men the sims är roligt det med ^^
55. Singel eller upptagen? Upptagen
56. Film eller bio? Beror på.
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Höhö, de på helgon brukar vara rockare, så antagligen det ^^
58. Sommarlov eller vinterlov? SOMMARLOV!
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise Hotel.
60. Har du svart hår eller blondt? Blondie xD
61. Har du blåa ögon eller bruna? Inget av det, gröna/gula/orange osv. =)
62. Choklad eller lakrits? Choklad.
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm, men det är fint i Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? Om det är fantalemon!
66. Pizza eller kebab? Kebabo
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Båda?
69. Leva eller dö? Leva livet kom så ska vi leva xD

ANTAL:
70. Personer du älskar? Orkar inte räkna
71. Personer du hatar? Null
72. Pojk-/flickvänner du haft? 1, men det varade länge
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? En
74. Glassar du ätit på en dag? Skall man minnas sånt?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen som jag vet just nu
76. Gånger du haft minnesluckor? Ingen
77. Gånger du varit hög? Haha, noll
78. Personer du saknar just nu? Finns några stycken
79. Gånger ditt hjärta brustit? En kanske två

VEM;
80. Vill du kyssa nu? Höhö, jag tror han vet vem han är och jag tror att ni kan lista ut det xD
81. Ska du träffa imorgon? Ingen bestämd
82. Sjöng du senast för? Sjöng och sjöng för, familjen får väl höra när jag sitter på rummet och sjunger xD
83. Hade du senast en msn-konversation med? Minns inte.
84. Spelade du tvspel med senast? Manuel, pappa och bror min, tror jag.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Höhö ;)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha, vilken rolig fråga xD
87. Förtjänar att dö? Taskig fråga :O
88. Är söt? Manuel och mina vänner =)
89. Vill du sova bredvid inatt? Haha, det har ni kanske också redan räknat ut xD

VAD:
90. Gör dig glad? Vännerna, familjen och Manuel xD När Djurgården vinner!
91. Gör dig ledsen? Höhö, finns säkert mycket xD
92. Vill du helst göra nu? Ingen aning
93. Önskar du att du slapp göra? Plugga xD
94. Vill du ha nu? Höhö ;)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Ja du, har inte tänkt på det än ^^ Det jag får önskar jag mig xD
97. Tycker du om dina betyg? Ja vg och mvg i alla ämnen hittills är inte illa =)
98. Ångrar du i ditt liv? Finns en sak, dock håller jag den för mig själv.
99. Är det bästa som hänt dig? Finns nog mycket, så svårt att säga en sak.

=)

Uppgiften gick ganska fort och göra! Så nu har jag helg ^^ Blev väl klar för ca 20 min sen eller nått xD Sen sprang jag runt lite under tiden med ^^ Tittar på handbollen med och det gjorde jag under tiden som jag pluggade med. Så jag tycker det gick väldigt fort att göra den. Sen vet jag dock inte hur bra hon tycker att den var, men jag känner mig nöjd :) Idag blir det pannkakstårta ^^ Fast jag gillar inte sylt så mycket. Men pannkakor är gott i alla fall ^^
Legend of the seeker ikväll med :) Men spelar nog in det och tittar på det senare. För då slipper jag reklamen ^^

Usch...

Har kommit hem från skolan, fick sluta tidigare idag ^^ Nu ska jag dock skriva en uppsats, som det krävs mycket tänk i. Ska skriva hur jag går tillväga med att förbättra en förskola som det råder kaos på och sedan ska jag skriva om en inskolning ^^ De lär jag ägna största delen åt ikväll, för den ska in idag med xD Men de i min klass gjorde detta i skolan på 1,5 timme, så får hoppas att jag kan göra det fort! Sen har jag matte och samhällsläxa xD Blä! Men det får jag göra imorgon! Nä nu har jag inte tid att skriva mer, måste börja! :)

I can't sleep, I'm up all night
Through these tears, I try to smile
I know the touch of your hand
Can save my life

Orkar inte...

Skriva något inlägg xD Men orkar i alla fall säga

Sov gott :)

Skola snart...

Ska snart åka iväg till skolan, men får skjuts av pappa :) Så snäll! Har Svenska C det första jag har ^^ Sedan är det lunch. Förskola, skola, fritidshem och sist Samhälle A. Så jag slutar 17.00 idag. Sen väntar mest plugg när jag kommer hem. Har ett stort läxförhör imorgon som jag måste få in i huvudet idag ^^ Kan inte direkt så mycket om det än, men det går nog bra ändå, hoppas jag! Juste fick prata med Manuel igår kväll/natt, så mysigt :) Blev jag superglad! Nä nu är det dags att fixa i ordning det sista innan jag far iväg med far min till plugget ;) Skriver ikväll xD

Juste...

Idag när jag klev på bussen så stod Markus Krunegård? eller hur han stavas, har aldrig lyssnat på honom xD i bussen :P Var lite fult att se ^^ Är rätt så trött, så antar att sängen väntar lagom snart ^^ Saknar Manuel :( Har inte pratat med honom idag! Snackade inte så mycket igår heller, eller en snabbis på telefon typ ^^ Han åkte nämligen bil till Örebro, så skulle han åka tillbaka till Norge idag, där han jobbar. Skönare sen när han flyttar tillbaka till Sverige, vilket han förmodligen gör i mars, längtar :)♥
Sov så gott :)

Hej =)

Wiho, är klar med idrottsuppgiften :) Nu ska jag ta en kort paus från pluggandet, sedan väntar uppgifter i förskola, skola, fritidshem kursen ^^ Jag känner att det är lite stressigt med alla uppgifter, har tre saker att bli klar med till den kursen. Sedan är det saker i andra ämnen med. Fast får göra det bästa av hela situationen. Får se om jag skriver något mer ikväll eller om jag är dränkt i skolarbeten ^^

Gick aldrig...

Till idrotten idag. Mådde pissdåligt imorse. Halsont och illamående. Mår väl lite bättre nu, men vet inte om jag skall stanna hemma hela dagen eller åka iväg till skolan snart och vara på de två sista lektionerna. Känns som att jag egentligen behöver gå på dem. Så ja jag tror jag pallar mig iväg ändå.

Har inte...

Varit på humör alls för att skriva något idag, är jag fortfarande inte heller för den delen xD Imorgon väntar en heldag. Eller vi har tre lektioner men men ^^ Ska snart sova, men ska se klart på The middle först.
Sov gott allihopa ^^

Mot skolan...

Åh vidare ;) Höhö, nä men ska snart gå till tåget. Först blir det lunch, sedan skola. Har prov det första jag har. Hoppas det går bra :D Hej hej!

Trött...

Har suttit och pluggat hela kvällen. Läst och läst. Är skittrött nu. Ska ta och läsa igenom det nån gång till. Sedan när jag ligger i sängen ska jag bläddra igenom häftena igen. MT uppgiften lämnade jag in, hade svårt att komma på delmål dock xD "Skit" skola känns det som just nu ;) Haha, orkar inte med en miljon uppgifter. Ska gå upp lite tidigare imorgon med och plugga till provet. Så jag känner att jag verkligen kan det, för just nu gör jag det inte ^^ Fast vet ju inte hur provet kommer se ut förrän imorgon xD Skönt att jag kan hela språkträdet i alla fall :D Nä nu har jag inget mer att skriva ^^ Är bara seg och zombie typ!

Sov så gott :)

Hoho...

Var till skolan idag. Höll på att spy så fort jag hostade xD Matten var skit enkel idag i alla fall :D Sånt som jag kan, äntligen :D Fast jag har massa uppgifter att göra. Känns som en miljon just nu ^^ Prov och inlämningsuppgift imorgon. På onsdag är det en inlämning och ha en diskussion i klassrummet. På fredag har jag inlämningsuppgift samt läxförhör. Juste matteläxa men den är tills på måndag. Ska börja med svenska b:n nu i alla fall. Köpte lite godis med innan jag åkte hem från plugget xD Så jag har någon motivation till att plugga!

Skola...

Snart ska jag gå mot tåget och åka in mot Kungsholmen. Jag är inte direkt på topp, har ont i halsen och öronen. Fast jag har inte tid att vara hemma mer nu. Dagen börjar med matte b, fy fabian! Sen är det lunch gott, gott ^^ Eller det beror på vart vi väljer att äta ^^ Ska bli roligt att börja igen i alla fall, det är så segt att bara sitta hemma och inte göra ett piss. Nä nu har jag inte tid att skriva mer :) Hej så länge!

Back to school...

Imorgon börjar jag 11.15 har matte b först, sedan lunch, samhälle och mental träning/coach tid. Min hals gör dock äckligt ont, men jag får helt enkelt stå ut. Annars får jag springa in på vi eller något liknande och köpa halstabletter! Skönt med eftermiddagsvecka :) Sen blir det till att plugga svenska b hela kvällen imorgon ^^ Så jag klarar av provet :) Snart väntar sängen. Fast ska gå upp runt 9 imorgon så det är ingen panik direkt ^^ Fast jag känner mig trött.
(Min skola ^^)
Sov så gott :)

23/1

Hej :) Jag kan inte direkt påstå att jag är helt frisk än, men jag är på bättrings väg :) Imorgon skall jag dock gå till plugget. Jag och mamma skall snart gå ut på en promenad. Ska bli skönt och komma ut lite. Sen väntar plugg fast jag längtar inte efter det ^^ Måste läsa igenom powerpointen om Sveriges språkhistoria ^^ Inget vidare skoj, men det måste bli gjort så jag kan det. Sen ska jag skriva något mål och delmål till det. Fast jag vet inte riktigt vad det blir. Förmodligen något med att träna ^^ Har även fått en ganska stor uppgift i FSF:n som skall vara inne på fredag. Fast den börjar jag nog lite smått med imorgon. För lättare att börja när läraren har gått igenom det med en.

Him - Scared to death

I'm not afraid to say 'I love you' 
any more than I used to be, babe
I am scared to death, I am scared to death
to fall in love
with you


Bakat...

Har precis bakat en äppelpaj :) Eller den blev klar för en stund sedan men ^^ Var första gången jag gjorde en och jag tycker den ser god ut :) Fast väntar tills efter middagen med att smaka! Lägger upp receptet senare med ^^ Borde plugga lite till svenska provet men orkar inte just nu!

Pluggar...

Sitter här och pluggar lite svenska b. Vi har prov i svensk språkhistoria, språkträdet och annat sånt där onödigt och tråkigt. Provet är på tisdag och jag är lite små nervig redan nu, för jag har inte haft någon genomgång på de senaste lektionerna. Har missat fyra lektioner. Aja, får hoppas det går bra ändå. I helgen så måste jag även göra en uppgift i kursen mental träning. Skall sätta upp ett mål. Har ingen aning just nu, vad det kan vara men blir nog bra, orkar inte tänka på det just nu ^^ Svenskan känns lite viktigare. Lagade middagen idag med, blev gott :) Gjorde en vegetarisk lasange och kycklingfiléer som jag hade schalottenlök, vitlök och cocktailtomater, det stekte jag först. Sedan hade jag på mozzarella och lite permesanost, sen in i ungen, blev supergott. För jag lyckades göra kycklingen helt perfekt :D Den var jätte saftig. Wiho! ^^ Sedan beställde jag, syster och mamma lite kläder från nelly ^^ Visar sen när de kommer istället. Får se hur de sitter sen på så ^^

21/1...

Wiho idag är det "min" dag. :) Nämligen Agneta i almanackan ^^ Höhö, jag trodde jag höll på att bli frisk igår kväll. Fast det var bara min ibumetin som lurade mig. Har läst att jag helst inte skall ta det under influensan. För man tror man är frisk även fast jag inte är det ^^ Igår kände jag dock att huvudvärken sakta kröp fram, så därför jag tog en tablett. Nä nu skall jag ta och äta, min mage skriker efter mat ^^

Sov...

GOTT :D

Seg...

Usch har varit seg hela dagen. Har sovit till största del. Sedan har jag även tittat på två program med Gordon Ramsay xD Blir alltid så sugen på att ställa mig i köket och baka/laga mat ^^ Tog en dusch precis också. Så nu känner jag mig lite fräsch. Svårt att känna när jag är sjuk xD Snart skall jag äta middag. Blir firre =) Sedan blir det nog en välbehövlig kopp te. ^^ Höhö, nu har jag i alla fall skrivit någon smörja för idag xD

Ont...

Blä min hals alltså :( Sitter och lyssnar på Sugarcult och dricker vatten, typ som vanligt xD Sms:ar med Andrea med ^^ Börjar känna mig trött, så snart väntar sängen. Fast jag har mest bara sovit hela dagen idag xD Fick en inbjudan på facebook med, om en återträff med min förra klass :D Så roligt :) Hoppas det blir av, för jag saknar verkligen dem :) De flesta av dem har jag ändå gått med sen i ettan eller fyran ^^ Skulle vara trevligt i alla fall ^^ Haha, jag har verkligen ingenting att skriva om när jag är sjuk xD Så nä, säger, ja vad tror ni att jag tänker säga? :D
Jo nämligen, Sov så gott ^^

Hej...

Jag kanske skall skriva någonting idag. Fast det finns inte så mycket att skriva om ^^ Har äckligt ont i halsen. Men börjar känna mig lite piggare. Trött på att vara sjuk dock ^^ Har varit sjuk i elva dagar nu med influensan, så jag börjar bli irriterad ^^ Varför skall jag ha den så himla länge för, när den normalt varar i tre - fem. Tokig! :P Nä nu skall jag ta och dricka något varmt tror jag. Har ändå inget att skriva ^^

Nu går jag snart...

Och lägger mig och hoppas på att jag vaknar frisk som en nötkärna, eller vad man nu brukar säga xD Fast jag kan inte påstå att jag känner mig speciellt trött. Senaste tiden nu när jag till och med att känt mig trött och ligger ner i sängen så kan jag inte somna, kan ligga där hur länge som helst utan att något händer, skit segt. Hoppas det blir bättre snart! Nä nu skall jag gå och borsta tänderna och göra mig halvt blind med salva i ögat xD
Sov så gott :)

Hm...

Håller på att bli galen ^^ Mår sämre idag :( Mitt öga är inget roligt heller! Gör skit ont speciellt när jag blinkar till. Jävla skit influensa! Jävla piss allting just nu! Missar en jäkla massa i skolan. Kommer nog ha det rätt så stressigt första tiden när jag väl kommer tillbaka. Skickade mail till mina lärare precis i alla fall. Så jag kan få reda på vad de vill att jag skall göra. Så jag kanske kan göra någonting klart i alla fall. Vi har prov imorgon, har jag inte ens pluggat till, fick reda på det igår. Men det är på saker som vi tidigare har gjort i FSF:n. Så det borde väl sitta någonstans i huvudet. Sedan är det två uppgifter som skall in. Den ena imorgon och den andra nästa vecka. Prov i svenska b har vi med, men det är nästa vecka. Aja får väl hoppas att det skall gå bra ändå. Men nu tänker jag nog ta och hämta ett glas med vatten och sedan vila en stund. Vila och dricka vatten, det är det som jag skall göra idag hade jag tänkt ^^ För att ha någon chans att bli någorlunda frisk.

Sova dags...

Vare sig du vill det eller inte ;) Imorgon tänker jag gå till skolan :) Om jag inte skulle vakna upp och verkligen må hur dåligt som helst. Andrea tycker jag skall stanna hemma ^^ Fast jag orkar seriöst inte sitta hemma längre. Men jag har lovat henne att jag skall gå hem om jag mår dåligt! ^^ Så omtänksam bästa vän :)
Nä nu väntar sängen ^^ Sov så gott :)

Pensionärsjävlar på riktigt xD

Haha jag kom på en sak när jag åt middag med familjen. När jag satt på vårdcentralen idag och väntade på att doktorn skulle komma. Så satte sig en äldre gubbe bredvid mig, sedan satte sig hans fru där efter en stund. Så börjar de prata. Orkar dock bara skriva den ena saken ^^ Hade svårt för att hålla mig för skratt i alla fall kan jag säga.
Gubben "Jävla tråkiga tidningar de har här!"
Tanten "Ja bara om vården och hälsa"
Gubben: "Ja de borde skaffa lite bättre tidningar"
Tanten: "Ja, de borde ha porrtidningar"
Haha, kan ni tänka er hur förvånad jag blev över att höra det? xD Fick titta bort för att inte visa att jag log till.

Stone me into the groove

Höhö, sitter och lyssnar på Atomic Swing och titeln är samma sak som min rubrik xD Hans röst är så skön :) Borde se om de har gjort någon mer bra musik ^^ Min bror tycker dock inte om att jag lyssnar på denna musik. Bara för den handlar om knark xD Men va fan? Då är det mycket rockmusik som försvinner! Fast jag gillar inte droger kanske jag skall tillägga! Bara is, som är min drog ^^

Mamma och pappa är och handlar food på Maxi. Ikväll blir det tacos till middag :) Skall bli gott du! Juste! Pappa köpte en mac pro här om dagen. Han skall typ ha den när han skall hålla på med sina foton osv. Fast jag sa att det kan han glömma xD Den tänker jag sno till min skola :) Hehe, nä men jag tänker låna den ibland i alla fall ^^
Jag funtar nästan på att gå till skolan imorgon, visst jag är trött. Fast det kan jag vara i upp till tre veckor efter jag är helt frisk från influensan. Så jag tänker inte direkt sitta hemma i över tre veckor till xD Plus att imorgon har vi en rätt så viktig svenska b lektion ^^  Jag har redan missat mitt favoritämne, som började idag! Nämligen samhälle, dock så gillar jag bäst historia, fast jag älskar alla SO-ämnen ^^ Och imorgon står samhälle a och svenska b på schemat. Så om jag känner mig bra imorgon så sticker jag nog iväg till skolan. ^^ De i min klass behöver ju inte direkt hångla med mig ;)

Äntligen...

Har lärarna lagt upp schemat på online ^^ Så idag fick jag äntligen veta hur det såg ut. Var lite förändringar från förra terminen. Vi får sluta tio min tidigare på fredagarna ;) Jävligt skönt att sluta 16.50 istället för 17.00, men svenska b sista timmen? Nä fy vad tråkigt xD



(tryck på bilden) Detta schema gäller när det är udda veckor.



(tryck på bilden) Detta schema gäller när det är jämna veckor.

Jag klagar i alla fall! De där som är mörkare, är fördjupning. Ifall vi behöver hjälp med någonting. Så inget vi behöver gå på. Älskar att vi har halvdagar :D

Klar hos doktorn...

Doktorn var jättetrevlig :) Tur det ^^ För jag har svårt för läkarbesök och sånt. Hon undersökte halsen och lungorna osv. Sa att jag var lite röd i halsen, lungorna lät bra. Sedan fick jag göra ett blodprov i fingret. Då hade jag lite förhöjt värde någonting? Fast det visade på att det var en virus infektion och inga bakterier, så ingen penicillin. Fast det är bra att kunna undvika att ta det. Sedan frågade jag henne om jag kunde gå till skolan. Då sa hon att hon tyckte att jag skulle vara hemma denna vecka med! Pff, glöm det säger jag xD Hon menade på att ifall jag fortfarande kände mig dålig och väldigt trött så borde jag vara hemma och vila, men det har jag inte tid med. Fast dock så känner jag mig helt slut, har bara lust att sova. Fast skall inte göra det. Har tänkt att äta mellanmål och titta på tv antar jag.

Doktorn...

Har tid hos doktorn i VH klockan 13.40 ^^ Usch, jag gillar inte att gå till läkaren. Fast det är nödvändigt nu när jag har haft influensan i nio dagar ^^ Normalt så skall den gå över efter tre - fem dagar. Grejen är bara den att jag mår äckligt illa just nu :O Hoppas jag inte skall börja spy nu, när man sen skall åka iväg med bussen dit bort! Får hoppas att det går över snart ^^

God morgon...

Har ringt till vårdcentralen och de skall ringa mig runt 10. Är så trött på min hosta, den som gör så att jag inte kan sova typ och kliet i halsen. Att gäspa gör ont, att svälja gör ont ^^ Haha, jag hatar verkligen att vara sjuk. Speciellt när jag får svårt att sova och sömn brukar vara den bästa medicinen. Hm... kanske borde äta frukost nu, får se om jag orkar, men jag tror jag känner mig lite hungrig så ^^ Dricka vatten skall jag i alla fall göra :) Hej på ett tag!

Woho...

Nu sitter jag här halvt blind ^^ Har tagit salva i ögat. För stunden så mår jag faktiskt rätt så bra, fast det gör ont i halsen. Så lika bra att ringa läkaren imorgon ändå, för jag mådde rätt så bra tidigare i veckan med och sedan så mådde jag jättedåligt dagen efter. Dricker lite Sprite ^^ Så gott :) Jag hoppas verkligen att jag kommer iväg till skolan på tisdag. Missar massa just nu. Så man blir rätt så frustrerad.
Skall snart ta och sova antar jag, så säger god natt nu ^^
Sov så gott :)

Kycklingwok

Kliade så i mina fingrar efter att få laga mat. Så idag gjorde jag en kycklingwok med nudlar till middag.
Kycklingfilé
nudlar
1 lök
2 vitlökar
1 chili
Fryst wokpåse, eller broccoli, morötter, majs, paprika osv.
Woksås
Ostronsås
Salt
Peppar
Såhär gör du:
Strimla kycklingen. Krydda den och stek den i en panna. Under tiden som den steks så hackar du löken, vitlöken och chilin. Stek grönsakerna i en wokpanna. Låt de mjukna och ha sedan i wokgrönsakerna. Koka upp vatten till nudlarna. När kycklingen är genomstekt, så har du i det bland grönsakerna. När nudlarna är klara så har du i dessa i woken med. Jag hade även i woksås och ostronsås i woken. Sweetchilisås funkar säkert också.
(bild lånad från google)

Äggröra

Idag till lunch så gjorde pappa en äggröra. Jag hjälpte till lite grann ^^
Vi utgick ifrån Gordon Ramsays recept! Detta var lätt den godaste äggröran jag någonsin har ätit :)
4 port

8 ägg
25 g smör
1-2 msk grädde
Salt
Peppar
Såhär gör du:
Lägg äggen i en kastrull tillsammans med smör. Starta värmen och rör om hela tiden, tills den får en krämig konsistens. Ta av kastrullen från plattan, ha i en liten klick smör till, kryddorna och sist grädden. Ställ tillbaka på plattan och rör om noga, rör om i nån minut. Sen är den klar!

"God morgon"

Gott folk. Var precis iväg till ica med mamma. För att köpa min efterlängtade Sprite. Sedan också för att känna hur det känns när jag går ute. Kan bara säga en sak. Skolan imorgon? Nä, skulle inte tro det. Måste fan till doktorn. När jag och mamma gick hem, så fick jag världens tryck över bröstet och ville bara spy. Sedan läste jag på vårdguiden igen. Där stod det att man skulle söka läkarvård om man har haft influensan i mer än en vecka. Idag är jag inne på min åttonde dag med influensan. Är så himla trött på att vara sjuk. Vill bara träna! Dock så får träningen vänta ca en vecka eller något när jag har blivit frisk, så jag inte sliter upp viruset i kroppen igen.
Är trött på att inte kunna göra något också, bara ta det lugnt. Så idag tänker jag laga middag. Tänker göra kycklingwok med nudlar. Får hoppas det blir bra. Skall snart börja, börjar känna mig lite hungrig. Kanske skriver lite mer senare ^^

Lyxa till det lite...

Skall ta och äta lunch nu. Skall synda med våfflor! Bara för jag har varit/är sjuk så himla länge nu.

Mår inte...

Bättre :( Måste nog gå till doktorn eller nått på måndag och göra en undersökning. Känns ibland nästan som halsfluss och ögat är inte bättre ^^
Om 3 månader då fyller jag 18 :D Wiho! Tiden går ganska fort faktiskt ^^

Haha :)

Jag och Andrea snackar på msn :)

Jag börjar...

Bli väldigt trött på att vara sjuk. Hade varit inomhus i sex dagar. Nu gick jag dock precis ut med soppåsen på rummet. Kände att jag behövde komma ut och få frisk luft. Imorgon skall jag pröva att städa lite på rummet med ^^ Jag börjar bli väldigt rastlös. Idag efter jag hade duschat så började jag städa duschen med. Haha, bara för jag inte har något att göra. Fast jag har lust att städa lite redan nu. Fast jag började må så illa när jag städade tidigare idag. Så jag vet inte ^^ Sitter och lyssnar om och om igen på The Beatles - Here comes the sun. Har gått runt med melodin jättelänge i huvudet. Fick för mig att de sjöng rain. Så hittade inte rätt låt när jag sökte på det istället. Så blev glad när jag nu äntligen hittade den ^^ Nä nu skall jag fixa lite på mitt skrivbord i alla fall ^^

Höhö...

När jag trodde jag var på väg att bli frisk, då åker jag på en ögoninflammation. Mitt öga ser hemsk ut. När jag vakna på morgonen så var det helt igen klistrat. Såg inget vidare ut sen i spegeln när jag hade fått upp ögat ^^ Jag fattar inte vad det är med min kropp just nu. Först vanlig förskylning, sedan vinterkräkan, influensan och nu ögoninflammation. Jag orkar fan inte!

Mår bättre...

Just nu :) Har dock fortfarande feber. Jag känner mig rätt så pigg, öronen gör inte direkt ont och halsen kliar inget, nu är det bara slem ;) Sen hosta och näsan som är jobbig ^^ Imorgon kanske jag är frisk :) Då kan jag gå till skolan ^^ Pappa köpte jordgubbar till mig idag :D Plus choklad! Åh, så gott det skall bli :) Nä jag orkar inte skriva, för jag har inget att skriva om just nu ^^

Halsen...

Kliar inte så mycket idag. Men den är fortfarande jobbig. Nu skall jag sätta mig ner och skriva en reflektionsuppgift till svenska c. Hoppas det går bra ^^ Får se om jag skriver mer senare. Är inte direkt på något skrivhumör när jag är sjuk.

God morgon...

Jag sov i nästan tolv timmar! Märks att jag är sjuk. Imorgon borde det dock vara sista sjukdagen, då har det gått fem dagar. Fast som det känns nu, så vet jag inte. Orkar inte skriva ^^ Ha det så bra :)

Kära gott...

Folk ^^ Haha! :) Nu stämplar jag ut för ikväll ^^ Jag är helt "död" Känns som jag mest bara har sovit idag. Så nu är det dags att sova! Tog äcklig hostmedicin förut. Smakar lakrits. Gillar det egentligen, men inte att dricka ^^ Läste att det inte är bra att ta febernedsättande när jag har influensan, utan skall bara dricka och låta kroppen göra jobbet. Känns lite segt. I och med att det är ett virus med så kan jag inte ta penicillin mot det heller.
Sov så gott :) Hoppas ni klarar er undan influensan ;)

Hönssoppa

Detta innehåller bara två ingredienser. Lätt att göra och lätt att få i sig när man är sjuk.
2 - 3 dl vatten
1 hönsbuljongtärning.
Låt vattnet koka upp, ha sedan i buljongtärningen. Klart! :)

Hej...

Blev ingen skola. Satt i köket och åt frukost. Så kommer mamma in och frågar vad jag gör uppe. Så säger jag något med att jag tänkte göra ett försök. Så säger hon, jag ser att det går dåligt. Så jag fick stanna hemma. Mår inget vidare ändå så. Fast jag blir så stressad, när jag vet att detta är sista veckan på denna termin. Vi misstänker att jag har fått influensan =/ Så först vinterkräkan och nu detta. Jippie, eller inte. Nu tänkte jag ta och gå och göra lite hönssoppa ^^ Det som är lättast att äta just nu.

Snart tokig...

På mig själv! Lyckas fan inte somna! Skall upp om tre och en halv timme. Lycka till ^^ Kommer vara helt död i skolan imorgon. För jag måste iväg dit. Sedan har jag tvättstugan på kvällen, hur skall jag orka? Förhoppningsvis så är det inte super mycket tvätt. Slutar plugget vid halv ett. Sedan är det lunch dags. Sen blir det hem och sova lite innan jag skall tvätta. Annars kommer jag aldrig orka med det ^^ Men jag har börjat få världens problem att sova, inget roligt :( Förut så sov jag hur lätt som helst och tidigt. Det gör jag inte längre. Aja, får hoppas att nu när skolan har börjat, att jag hittar tillbaka till samma rutin. Nä nu skall jag försöka sova!

Snart sova dags...

Har suttit och titta på Lotta på bråkmakargatan hela kvällen ^^ Nu har jag bara Lotta flyttar hemifrån kvar :) Får bli imorgon eller något :) Kollat på youtube :) Sedan har jag legat och pratat med M på skype :)♥ Så jag har suttit och skrattat mest hela kvällen lång ^^ Imorgon orkar jag nog gå till skolan! ^^ Så nu måste jag sova
Sov så gott! :)

Lotta...

När jag tänker tillbaka på när jag var liten, så dyker ofta Lotta på bråkmakargatan upp :) Hon var typ min förebild ^^ Haha! Bästa med Astrid Lindgren i alla fall :) Hon har gjort många bra, fast jag gillade aldrig Karlsson på taket och det gör jag fortfarande inte.




ÅH!

Förbannade skit dator ^^ Hade precis skrivit ett inlägg och skulle precis publicera det. Då stannar den upp totalt. Så jag orkar inte skriva om det!

Hemma...

Men mår lite bättre idag än igår :) Så förhoppningsvis så orkar jag gå till skolan imorgon :) Duscha och åt precis frukost, blev en ostfralla ^^ Pappa köper alltid nybakat bröd när han jobbar natt, gott :) Jag somnade väldigt sent igår, kunde inte sova pga illamående. Fast runt tre tiden någongång så började det lägga sig lite grann och jag lyckades somna. Nä nu skall jag lägga mig i sängen eller något sånt. Skriver kanske senare om jag orkar ^^

Kan inte...

Sova :( Mår så himla illa :( Försöker dricka massa just nu, brukar hjälpa när man mår illa, men inte denna gång verkar det som. Vill bara bli frisk. Har varit sjuk nästan hela december och nu i januari med, det suger. Trött på vintern, vill till värmen ^^ Satt och tittade på bilder från Sardinien. Vill åka tillbaka dit någon dag :) Var jättevackert där :) Dock så var italienarna rätt så sliskiga ^^
Spiaggia della Pelosa, var jättevackert där :) Sanden var alldeles vit och vattnet var kristallklart :) Vi åkte dit över dagen. Annars så bodde vi i fina Alghero.
En James Bond film spelades även in här ^^ Minns inte namnet på den dock :)

Sorry...

För den dåliga uppdateringen idag ^^ Men har varit som en zombie. Knappt orkat ta mig upp från sängen och varit trött hela tiden. Ändå så sov jag fram till halv ett eller något sånt. Har mest bara legat i sängen eller tittat på tv. Denna förskylning är inget vidare snäll mot mig ^^ Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kommer iväg till skolan. Nä, nu väntar sängen :)
Sov så gott! :)

Sick...

Usch, jag började må jättedåligt igår kväll. Spydde osv. Nu mår jag också dåligt =/ Har jag inte tid med! Jag har inte direkt så mycket att skriva ^^

Hurra hurra hurra!

För idag är det Sophias födelsedag ^^ Eller någonting sånt går väl en låt? :P Grattis i alla fall vännen min, 18 idag :) Imorgon skall jag och några vänner fira henne :)

Tränat...

Så där ^^ Nu har jag tränat :) Blev bröst och axlar idag ^^ Så nu har jag bara benen kvar, så har jag kört hela kroppen denna vecka :) Skall snart gå iväg till centrum och äta asiatisk denna helg med ^^ Så gott :)

Ätit frukost...

Och så, nu väntar gymmet :D Hörs senare! :)

Haha!

Denna skicka Andrea till mig precis :) Garvade massa!


Ont...

I magen :O Tror det är en blandning mellan träningsvärk och att jag har ont i magen ^^ Kan knappt stå upp i alla fall. Att gå är det värsta! Jag som ville träna idag med :( Får bli imorgon istället :) Jag gör inte så mycket just nu, sitter mest bara och lyssnar på musik ^^ Jag och Sandra hitta i alla fall det som vi skulle ha. Har hunnit att äta middag med, blev laxpudding, det är gott :) Är jättetrött, längtar efter att få sova ^^ Skall försöka gå och lägga mig tidigt idag och i helgen. Skolan börjar på måndag och vi börjar med förmiddagsvecka.

"God morgon"

Filmen var bra ^^ Dock så var det ett gäng störiga killar framför oss! Fast de höll bara på under själva reklamen, sen under filmen var de relativt tysta ^^ Sedan sov Andrea över här. Åt vår första semla för iår med ^^ Typ kvart över 12 på natten. Kändes väldigt nyttigt xD
Om ca 30 min skall jag vandra iväg till tåget. Där skall jag möta Sandra och vi skall titta runt lite :) Jag har nog inte så mycket att skriva om just nu :) Men skriver väl mer när jag kommer hem från stan :)

Nu skall jag...

Brottas med snön där ute ^^ Gå till tåget och möta Andrea sedan åker vi in till stan och äter middag och ser på Devil :) Trevligt! Sedan skall Andrea sova över här ^^ För vi kommer hem rätt så sent och mamma vill inte att vi skall gå ute själva då ^^ Så jag skriver mer imorgon :)
Sov så gott ;)

American Hi-Fi

Musikbomb ^^ 








Snöstorm...

Det snöar äckligt mycket här i Stockholm just nu! När jag skulle åka buss till gymmet så var den dels försenad med ca 20 min eller något. Sedan så fastnade den vid alla busshållplatser. På gymmet så körde jag först kondition och sedan rygg och mage :) Skönt! Sen åkte jag hem, gick bättre för denna buss i alla fall ^^ Då står portdörren alldeles vid öppen, så då börjar jag skotta för fullt ^^ Sen blev det en sen lunch, skall nämligen käka middag runt halv nio ikväll eller något sånt. Sen blir det bio med bästa vännen ^^ Åker sedan hem till mig bege två och sover, mamma ville inte att vi skulle gå hem själva så xD Snart skall jag börja med att städa rummet. Först så måste jag dock ta det lugnt ett tag och varva ner lite ^^

Ätit...

Frukost. Blev två kokta ägg minus äggula, den gillar jag inte xD Plus ett glas med apelsinjuice som jag pressade själv ^^ Gott var det! Snart skall jag fixa mig i ordning för gymmet. Idag blir det kondition och antingen bröst eller rygg, vi får se vad jag känner för där :) Idag tränar jag dock själv, mamma och pappa åkte till landet för att ta bort snö från taket där vår båt står. Jag skall försöka att träna imorgon med och på lördag. Söndag vilar jag nog, fast det är ändå inte säkert, kanske bara åker dit och kör kondition ^^ Nej, nu måste jag börja fixa mig, skall ta en buss dit bort, orkar inte direkt gå i snöstormen ;) Ha det så bra! ^^

Borde nog...

Ta och sova rätt så snart. Tycker att klockan går alldeles för fort på kvällarna ^^ Snart börjar skolan med :'( BUHU! Fast snart lov igen ^^ Vecka 9, sedan praktik i fyra veckor. Tillbaka till skolan och då fyller jag 18 på fredagen den veckan :D Sedan är det lov igen :D Woho, jag älskar vårterminen :) Den går alltid så fort och man är ledig rätt så mycket :) Sedan kommer sommaren :) Som jag längtar efter den. Men nej nu har jag inte tid att skriva mer ^^ Snart dags att sova :) 

Sov så gott alla :)

Devil ^^

Imorgon skall jag och Andrea in till stan och se på bio på sergel :) Vi skall se filmen Devil, klockan 21.30 ^^ Lär nog bli roligt :) Filmen handlar om att det är ett gäng främlingar som fastnar i en hiss. Det blir mörkt och de får reda på att en av dem är djävulen. Så nu skall de få sona för sina synder ^^ Eller något sånt :)
Var jättelänge sedan som jag var på bio med Andrea :O Så det skall bli extra skoj :D

Mitt huvud...

Vill typ sprängas eller nått, har en skitjobbig huvudvärk! Tog en tablett för ett tag sedan. Huvudvärk är något som jag hatar att ha. Bara det att jag har det ibland flera gånger i veckan. Vi har migrän i släkten så beror väl förmodligen på det eller något. Snart blir det middag. Jag får varmrökt lax ^^ Medan de andra får fläsk, blä! Klarar inte av att äta fläsk, eller i grytor går det bra. Annars är det något i det som gör mig helt illamående. Fast jag klagar inte när jag får lax ^^ Nyttigt och gott :) Skriver mer senare, mitt huvud är för trött just nu för att tänka på något vettigt ^^

Tränat...

Idag började min träning på SATS ^^ Känns skönt att ha kommit igång. Dock så kändes det som om jag skulle svimma, vet inte om det är för jag är förskyld, så kroppen spelar en ett spratt ^^ Det blev konditionsträning och lite träning med armarna, kunde inte direkt köra fullt ut, när det kändes som man skulle falla ihop ^^ Illamående blev jag med. Nu mår jag dock bra igen! Lär nog träna imorgon med :)
Nu jäklar skall jag komma i form :D

Iväg...

Till Bromma. Nick åker hem idag. Sedan skall jag och pappa iväg till gymmet :D Woho, nu börjar äntligen min träning igen :) Vill helst träna 5 gånger i veckan som jag gjorde när jag höll på som mest ett tag! :) Som jag har längtat efter att komma igång igen. Nu gäller det bara att jag håller mig frisk ^^ Hatar när man blir sjuk, det förstör träningen! Skriver väl mer senare :)

Vaken...

Vakna för ca en timme sedan, men har bara legat i sängen och dragit mig fram tills nu. 
Nu väntar en skön dusch :) Skriver mer senare ^^

Don't you cry

little by little
I've come to this point
on my own I've been searching my way
I lost you so early
the days went so fast
you don't know I prayed every day

a song to remember
a song to forget
you'll never know how I tried
to make you proud
and to honor your name but
you never told me goodbye

now that your are gone
casting shadows from the past
you and all the memories will last

don't you cry
or suffer over me
I will be waiting for you
don't you cry
angels never fade away
I'll be watching over you
see you through

now I'm a man and
I'm feeling you still
could it be you were there all along
a time to surrender
a time to forgive
with solace I give you this song

now that you are gone
casting shadows from the past
in my dreams I hear your voice at last

don't you cry
or suffer over me
I will be waiting for you
don't you cry
angels never fade away
I'll be watching over you

I can see you tonight
in the pale winter light
father and son again
the bond of blood will never end 

Så fin låt! Denna låt får alltid mina tårar att sluta rinna när jag är ledsen ^^

Kamelot - Don't you cry ^^


Ska nog...

Snart krypa ner under täcket och sova. Är jättetrött ^^ Imorgon hoppas jag att jag börjar träna igen :) Kanske kommer börja på SATS nu :D Skulle vara jätteroligt =) Tur att man har en pappa som är snäll och kommer betala kortet i alla fall ^^ Fast det är i alla fall en bra sak att lägga pengar på ^^ Nä men nu skall jag göra lite annat innan jag skall ta och sova :)
(Bild från sommarstugan, saknar värmen!)
Sov så gott! :)

Pust...

Nu är jag hemma ^^ Jag och Andrea gick runt i några butiker, sedan åt vi en lunch. Efter det så träffar vi Nick med. Han skulle låna böcker åt min syster. Det var runt 20 stycken eller nått. Det tog oss två timmar att hitta alla. Sedan visade det sig att hon redan hade reserverat några av dem, så vi hade letat i onödan efter flera stycken :@ Min syster skall nog allt få höra när hon kommer hem ikväll xD Hatar att gå runt på biblioteket och leta efter en bok, nu var det 20. Fy! Mitt halsband bytte jag föresten till ett armband som man kan hänga berlocker i :) Så tog ett löv :) Kanske köper fler någon annan dag ^^

Haha...

Gissa vad jag sitter och tittar på? :) Jo Mumin :) Haha, finnen i mig som talar ;) Nej, men jag har alltid gillat Mumin, skall till och med tatuera in Mumintrollet, fast det är mer för att symbolisera mina rötter ^^

God morgon!

Usch, jag vaknar upp med huvudvärk :O Inget mysigt! Skall snart ta en tablett. Sverige förlora igår på straffar. Tycker inte om när sporter avgörs på straffar, skittråkigt! Vid 12 skall jag möta Andrea i centrum :) Roligt! :)
Idag fyller M år också, grattis finast :)♥ På lördag fyller Sophia 18, orättvist ;) Vill jag också fylla, men snart så :D

Sover inte...

Än ^^ Såg att Sverige - Ryssland går på tv, så måste se JVM semin :) Just nu är det förläggning! HEJA SVERIGE :D Detta är enda gången som jag är intresserad av hockey. Det är när landslaget spelar. Elitserien har jag aldrig fastnat för ^^ Efter hockeyn så skall jag sova i alla fall ^^ Skall träffa Andrea imorgon i centrum :) Vi skall titta i lite butiker och byta mitt halsband som jag fick av henne ^^ Hade redan ett likadant så :)
Sov gott för andra gången idag :) Sverige pressar för fullt föresten just nu, KOM IGEN! :D

Trött...

Skall snart ta och sova hade jag tänkt ^^ Eller runt 21 - 22 :) Hela den här dagen har jag bara gått runt och väntat efter kvällen så jag får gå och lägga mig xD Imorgon mellan 9 - 10 skall det tydligen vara solförmörkelse sa min mamma xD Får se om man är vaken, men det borde jag väl vara om jag skall gå och sova så tidigt. Fast jag lär nog glömma bort det ^^ Nä jag har inget vettigt att skriva idag, hjärnan orkar inte riktigt tänka när man är som en zombie xD
Sov så gott :)

Dusch...

Var väldigt skönt att duscha! :) Sen åt jag frukost, knäckebröd med rökt lax ^^ Hehe, jag är tokig i lax xD Sedan så borsta jag tänderna och föna håret, tog en ansiktsmask med :) Skönt, nu är huden super fräsch och len ^^ Känner mig mycket piggare nu också än när jag gick upp ^^ duschen hjälpte :) Imorgon eller på onsdag så smittar jag inte längre ^^ Så skönt! TRÄNA! :D Vill simma, men kommer snart få bläckarvecka ;) Så det får bli gym på typ onsdag om kroppen är helt bra :) Onödigt att gå ditt om kroppen inte är helt frisk än, blir jag bara sjuk igen! Sitter och lyssnar på ett band som jag inte har lyssnat på hur länge som helst :O Asian Kung-Fu Generation, är ett japanskt rock band ^^ Så jag fattar inte ett piss vad de sjunger om, men bra är det i alla fall :)

Pigg?

Nä inte direkt. Har inte sovit så många timmar ^^ Men måste komma tillbaka i normal dyngsrytm igen. Skolan börjar om en vecka. Undra vad vi kommer få för nya kurser :) Terminen tar slut fredagen den veckan när vi kommer tillbaka och då tar 3 kurser slut ^^ Jag hoppas verkligen på något SO ämne ^^ Men nu känner jag att jag måste springa in i duschen, håret känns jätteäckligt :O Skriver väl senare :)

Gott ^^

Åh vad gott det var med vårrullar :) Dock så orkade jag knappt äta upp mina 8 stycken ^^ Men jag tvinga i mig dem. Sen ville syster gå in på Gina, där köpte jag en ring :)
Jag och syster köpte även en blombukett till mamma :) Hennes favoritblomma var med i buketten, nämligen nejlika ^^ Köpte även några praliner med ^^
Gina Tricot - 79,90 :-

Iväg till centrum...

Med syster, Nick och kanske bror min ^^ Skall äta på Ruyi :) Åh så gott :) Skall bara äta vårrullar dock tror jag ^^ 
Sedan lär jag äta en sen middag hemma istället men får se hur hungrig jag är ikväll ^^

2/1

Oj oj oj, inne på dag två av 2011 xD Jag mår mycket bättre idag. Fast magen är fortfarande lite konstig ^^ Längtar efter att jag är helt frisk igen :) Trött på att vara sjuk! Har varit förskyld ett bra tag och sen magsjuka, nä nu är det dags att bli frisk xD Där med basta ^^ Lär inte göra något speciellt idag! Går ju inte direkt när man är/har varit magsjuk. För man smittar fortfarande 48 timmar efter det att man har blivit frisk ^^

2011

Detta vill jag hinna med innan året är slut :)

Fylla 18 ^^ Haha, ja det är ju illa om jag inte skulle hinna med det ^^

Gå på krogen när jag fyller år :) 

Komma igång igen med träningen

Tatuera mig

Fixa körkort

Fortsätta så bra som jag gör just nu i skolan

Sommarjobba

Åka till London

Njuta av sommaren, grilla, sola, bada ^^ Har inte badat i havet på typ 2 år i Sverige, har tyckt det varit för kallt ^^


Ja det är väl det som jag hoppas hinna med :) Och det borde jag ju lyckas med! :)

Har ni några mål som ni vill hinna med? :)

God morgon ^^

Nytt år idag ^^ 2011. Kan inte riktigt förstå det än, att det är ett nytt år ^^ För tiden har gått så himla fort. Vill säga grattis till lilla Lucas som fyller 3 år idag :) (Connys systerson) Han är så söt :) Det är bättre med min magsjuka idag i alla fall, fast det gör fortfarande ont i magen =/ Tvingade i mig lite mat igår i alla fall ^^ Nyårs maten är ju typ det godaste som man äter på året. ^^ Hummer, kött och potatisgratäng :) Sedan vid 12 slaget stod jag på balkongen och tittade på raketerna, dock så tycker jag så synd om djuren. Såg en liten fågel flyga som var helt panikslagen :( Stackars den! Annars är de fina. Har inte så mycket att skriva just nu ^^ Hoppas att alla hade en bra nyårsafton i alla fall :)

RSS 2.0