Snart "sommarlov"...

Jobbade inatt! Var galet mycket att göra. Så idag råkade jag sova till 14, men kom hem vid 06. Idag köpte jag en bukett blommor till mamma och besökte föräldarna! Hon fick även choklad och lakrits. Sedan blev det middag där med. Imorgon är jag ledig, sen dagen efter har jag sista lektionen för denna termin! Dock har vi en tenta som ska in den 5 juni senast. xD Ska bli skönt med semester. Sedan kommer jag dock jobba såklart med under sommaren. Men när man jobbar så är man där 8 timmar, sedan hem och lämnar jobbet där. Det kan man inte göra med skolan tyvärr. ^^
 
 
Imorgon ska jag köpa biljetter till Avenged Sevenfold med! :D WIHO! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0