Plugg...

Sitter och skriver på min tenta för fullt, tråk! Har inte ens orkat klä på mig eller något sådant än. xD Jobbet ringde också för en stund sedan och vill att jag ska jobba imorgon 21-04, jätteskoj. -_- Hade hoppats på att få en ledig fredag, men men, mer pengar till mig! ;)
 
 
Nästa helg har min kära mor bjudit med mig och mitt hjärta på brunch ute på Lidingö! :) Blir nog mysigt bara det att jag kommer vara riktigt trött för jag kommer hem runt 06 på söndagsmorgon för då är det jobb med. ^^

Kommentarer
Postat av: Official Sweet

segt med så jobbiga jobbtider. Lider med dig (även om man får bra med pengar)^^

2013-02-21 @ 13:25:20
URL: http://officialsweet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0