Ledig!

Har ingen mer skola på schemat för denna vecka! Utan nu är det dags att skriva på tentan så är första kursen på termin 2 avklarad! :) Hade redovisning idag i skolan och det gick nog rätt bra! :) Skulle vilja träna idag men tror att jag gör det imorgon istället för jag har haft huvudvärk både igår och idag så ska nog ta det lite lugnt nu. Hoppas dock på att kunna starta morgondagen med ett träningspass! :) Så jag har massa energi till tenta skrivandet! ^^ 
 
 
De senaste dagarna har jag haft världens längtan efter London! Ska ju dit i augusti, men känns som evigheter just nu! Vill shoppa massa! :D

Kommentarer
Postat av: kita'

svar; allt bra? ^^

2013-02-19 @ 20:46:53
URL: http://duvetkiita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0