Trött...

Jag är jättetrött! Gick upp strax efter 7 imorse, för att ta Gardasil sprutan och nu är jag en zombie typ. Längtar efter sängen redan. xD Många timmar kvar tills dess! Idag börjar jag vid halv ett, med hälsopedagogik, sedan har vi psykosocialtarbete fram till halv fyra. Ska snart åka in till plugget och äta lunch innan med Sandra. Imorgon börjar jag dock klockan 3. xD Då ska 9:or komma på besök och se hur vi jobbar i skolan osv, och jag skall hålla i en redovisning.
Skönt med vädret föresten! :D Strålande sol och jättevarmt ute. :) Eller aa blir ju varmare snart, men varmt för denna årstid om vi jämför med hur vädret har varit de tidigare veckorna. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0