Ligger i soffan...

Hos David, vaknade med världens migrän imorse. Nu vandrar huvudvärken lite fram och tillbaka men är seg i kroppen och har inte så mycket ork. Förmodligen så var det nationella igår som gav mig migrän idag eller nått. Skrev i alla fall mitt sista nationella någonsin, väldigt skönt! Det var hör och läs delen. Jag var väldigt trött igår med, skulle ha sett på en serie med David men däckade i soffan rätt så fort. Får ta och titta på den lite senare, så jag hinner ikapp honom. ^^ Borde äta och duscha med, men har inte riktigt kommit dit än. Drömde en sjuk dröm inatt med, jag var otrogen... alltså fy, skulle aldrig kunna vara det, speciellt inte mot min fina. Hade världens ångest när jag vaknade, men skönt när jag insåg att det hela bara var en dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0