Hej...

Just nu har jag tvättstugan, men han fixa en powerpoint till imorgon innan. Jag ska beskriva ett rum som jag tyckte var jättebra intrett på en av mina praktiker. Tydligen så börjar vi inte klockan 15 imorgon längre, även fast hon sa det från början, men blir inte förvånad direkt, hon ändrar sig hela tiden. Nu skall vi börja kvart i två istället, klagar inte direkt på det heller för den delen dock. Är fortfarande trött! Tur att vi hade en lugn dag i skolan i alla fall. Först såg vi på en dokumentär, sedan gick vi en 40 minuters promenad vid Mälaren. Kom in och började rita en gubbe i grupper utan att prata med varandra. xD Det var rätt så skoj faktiskt, sedan började min grupp dock spåra ut lite när vi skulle göra beskrivningar till vilka dessa personer var.
Nej nu är det dags att vandra ner till tvättstugan typ... så skoj! ;) Tur att det inte var allt för mycket tvätt denna gång. ^^
En bild från Valborg med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0