Arbetsterapueten...

Imorgon, har använt skenan som jag fick av henne, men den hjälpte inget så får se om hon skickar mig vidare någon annanstans, känns inte som om hon kan hjälpa mig så mycket mer då. Jag själv tror att det kommer krävas en liten operation, för jag har en knöl på handleden och sådana kan göra ont och man måste operera, men men... Är fortfarande sjuk men gick till plugget idag. Hade prov så kände att jag behövde gå, det gick bra, hon gav inga betyg men sa att jag låg på över nivå, så det är ju minst ett vg. Nästa vecka kommer jag bara ha skola på måndag och på fredag, haha känns lite skönt för min del. xD Och när man tänker efter, snart är det studenten, tiden kommer nog gå riktigt fort nu sista tiden. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0