Träning träning träning!

Woho! Andra gången på gymmet denna vecka. :) Idag körde vi cykel, jag ckyklade 1,1 mil på ca 25 min. Den sista kilometern ansträngde jag mig dock inte utan körde mer som nedvärning. Sedan tränade vi armar och mage. Shit vad svag jag har blivit om jag jämför med innan jag var sjuk och hade problem i handleden, har tappat styrkan i högerarm, men det går fort att träna upp. :) Igår var vi till Heron City med Davids mamma och lillebror och åt middag och såg på bio. Vi såg på Chernobyl Diaries, det var en helt okej skräckis. ^^ Sedan var vi på maxi och handlade. Imorgon ska jag stiga upp tidigt måste besöka umo och få nya p-piller. Sedan ska jag träna imorgon igen. :D Wiho nu är jag igång igen! ;D
Nu ska jag se klart på fotbollen! :) Sov gott sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0