Jag är hemma...

Vilket var ett tag sedan. xD Snart ska jag dock dra och fixa i hamsterburarna hos min syster. Sedan kanske en tur till gymmet, vill verkligen träna! Imorgon ska jag dock till sjukgymnasten och få ett träningsprogram för att stärka rygg/nacke, dock vet jag egentligen redan vad jag bör träna då, men bra att få veta vad han tycker med. Jag har tränat i flera års tid men nu har träningen hamnat på is på det senaste året, för jag har varit sjuk i stort sätt i ett års tid, sedan handledsskadan. Nu tror jag dock att jag kan komma igång, eller rättare sagt jag måste göra det, han lär väl säga att jag skall träna minst två gånger i veckan, dock tycker jag det låter lite. xD När jag tränade som mest så var det 5 gånger i veckan och då mådde jag väldigt bra och var betydligt piggare än vad jag är nu. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0