Hej...

Sitter i Davids sköna soffa och väntar på att han skall komma hem från sjukgymnasten. Innan har jag sprungit runt och plockat lite här, vikt tvätt och diskat. Sen när David kommer hem ska jag tvinga iväg honom till gymmet. :D Då blir det att träna ben, sedan har jag egentligen bara bröst kvar att träna denna vecka efter det. Till middag idag blir det pasta och köttfärssås. ^^ Orkade aldrig upp vid halv åtta imorse till umo, får ta det imorgon istället, men på måndag ska jag upp klockan 6.00, för då börjar jag sommarjobba på Taxi 020 och jag har ingen aning om hur jag ska komma upp, men men det kommer jag göra men det känns tufft för tillfället att göra det. På söndag flyger David till Italien med sitt jobb och är borta i en vecka. :O Så länge har vi aldrig varit ifrån varandra, kommer förmodligen kännas segt, men samtidigt så jobbar jag ju ändå då, så förhoppningsvis går tiden lagom fort.

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Du kanske kommer strunta i denna kommentaren men jag kan åtminstone försöka... Min dröm har alltid varit att bli en skådis och äga ett klädmärke som är större än HM (som är väldigt stort) men man måste ju ta små steg i taget just därför vill jag att min blogg ska bli stor, väldigt stor! Så kolla gärna in mina kategorier "jag syr" och "åsikter&tankar" det är utav de jag vill bli känd med på bloggen. Vem vet du kanske gillar min blogg? :) 

Annars hur mår du? :)

Har även en tävling där du kan vinne en design!  http://jaasses.webblogg.se/2012/june/tavling-vinn-en-design.html#comment (direkt länk)



Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )



Om du inte gillar sådana kommentarer ber jag om ursäkt för denna :P

2012-06-28 @ 21:16:53
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: bella

fint hår du har!

2012-06-29 @ 13:32:38
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0