Snart ska jag...

Sova förmodligen, klockan börjar bli rätt så mycket, i alla fall för mig som gick upp vid 6 imorse. Stack iväg till gymmet och körde ett stenhårt pass, benen darrade efteråt, då har jag kört slut på det mesta av energin! :D Sedan möte jag upp systeryster och vi handlade lite saker på Hemköp, sedan vidare till video butiken och hyrde en film, Neighbor For Sale, heter den. Det skulle vara en komedi, men nja vet jag inte om jag håller med om, men den var bra för det. :) Imorgon tänker jag nog träna också på morgonen när jag vaknar, ser redan fram emot det! Börjar kanske redan bli träningsnarkoman som jag var för några år sedan! ;)
Sov så gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den som kallade den för en komedi har aldrig skrattat i hela sitt liv tror jag =p

2012-07-07 @ 01:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0