Slut...

Är helt slut i kroppen, älskar det! Då är det tecken på att jag verkligen har gett allt på gymmet, fast det gör jag alltid, annars känns det onödigt att ens gå dit. xD Körde 9,4 km på inlines maskinen och sedan blev det armar och avslutade med mage och stretching, sedan tog jag och min finaste en promenad hem. Kom ut ur duschen för en stund sedan och ska snart se till att käka något, sedan får vi se om vi ser ett avsnitt av Alcatraz sen ska jag sova! :) Näst sista veckan på jobbet nu också.
Sov så sött!

Kommentarer
Postat av: linnnnn

Hejsan! Vill börja med och be om ursäkt för "reklamen" men det är så att jag precis dragit igång min första bloppis i bloggen där jag säljer mest oanvända kläder för ca 50 kr styck! Så du får jättegärna kolla in och se ifall du hittar något du skulle vara intresserad av! :) Jag ska nämligen flytta och måste bli av med mycket saker, haha!



Tack på förhand!

2012-07-31 @ 20:32:52
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0