Pust!

Denna morgon började med kaos i tågtrafiken! Precis vad man vill när man är trött och bara vill komma fram till jobbet! :) En resa som egentligen tar 35 minuter tog idag 1 timme och 20 min, pga växelfel tydligen. På jobbet var det väldigt lugnt idag, lite segt när det inte händer så mycket. Kom hem och åt middag, sedan iväg till gymmet, cyklade en mil sedan ett tungt pass för benen, lite magträning och stretchning blev det med. Kom hem och badade och åt Kesella hallon! Den är så god och perfekt mellanmål! :) Nu ska jag ta och sova tror jag, borde dock föna håret först, men har ingen energi kvar alls typ. xD
Blött hår. xD Juste! Imorgon får jag veta om högskolan också, ifall jag kommit in eller inte, jag är dock 99,9% säkert på att jag kommer in! :)
Sov så sött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0