Sorry för...

Att jag inte har skrivit, var sjuk förut, sen har jag haft skola och fullt upp med annat. Jag kan i alla fall meddela att jag fick MVG i alla kurser som tog slut nu. :D Förra helgen var jag hos Linda och såg på Smurfarna, yay! Nu är det gjort, vi skulle egentligen ha sett den på bio förut när den kom ut, men hände så mycket annat då, så hann aldrig. I fredags var jag ledig, då var det begravning för pappas mormor. Begravningen var jättefin och väldigt känslosam. På kvällen åkte jag sedan hem till mitt hjärta, vi såg på film. Sedan igår så var vi på IKEA och David köpte en ny säng. Väldigt skönt, innan har han haft en 90 säng. xD Nu är det i alla fall 160 säng! :D Sedan åkte vi hem till mig och hade en trevlig kväll med familjen, middag och spelande. Idag följde jag med David till tåget, han skulle iväg och jobba. Sedan gick jag till centrum, kom hem med huvudvärk och gick och la mig. Åkte iväg till Maxi och handlade taco grejer, fixade middag. Jättegott var det med tacos. :) Har pluggat med, för imorgon är det dags för redovisningarna av barnyogan i ledarskapskursen. Måste få in texten i huvudet, positionerna är inte svåra, speciellt inte för mig som går på yoga, så förhoppningsvis så sitter texten helt imorgon. Nu funtar jag på att ta och städa på mitt rum, ser förjävligt ut här inne! :O Inte okej! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0