Plugg, plugg, plugg...

Har hållit på och pluggat idag, skrivit klart loggboken till projektarbetet, fixat min film rec. som skulle ha varit klar innan lovet. xD Nu ska jag snart börja plugga på mitt prov som jag har imorgon i historia, källkritik. Om jag får minst vg på denna så har jag mvg i kursen! :D Dock tycker jag det är tråkigt att historian tar slut nu på fredag, men får väl glädja mig åt att då börjar religionen sen veckan efter, världens lättaste ämne tycker jag.
Jag har ingen lust alls att börja skolan imorgon, tur att vi har eftermiddag, så jag börjar inte förrän halv ett imorgon. :) Annars vet jag inte hur jag skulle lyckas ta mig upp ur sängen imorgon. xD

Kommentarer
Postat av: melinda

sv: tack för tipset! :) har du själv tatuerat där?

2012-01-09 @ 21:45:15
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: melinda

sv: ah okej :D

2012-01-09 @ 22:21:48
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0