Nytt år... ny vecka...

Detta år har jag inte direkt något löfte. Har inte kommit på något bra eller aa det skulle kunna vara att ha det så jäkla kul på min studentdag, men det vet jag nog redan att jag kommer ha. xD Om mindre än ett halvår tar jag studenten. Snart fem månader kvar. Om ett år börjar jag min andra termin av sju på uni/högskolan, har inte bestämt mig än. Jag är redan nervig inför högskolestudier, är inte som på gymnasiet, men jag är duktig i skolan, så förhoppningsvis så skall jag ha motivationen i 4 år till. Ska iväg till min syster idag har jag tänkt med, göra rent hos hamstrarna och gosa lite med min lilla plutt. :)

Kommentarer
Postat av: Miss Dior

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, min egen unika stil - tips. Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0