Nyår...

Först åt jag middag hemma tillsammans med familjen och systers kille. Hummer, oxfilé och potatisgratäng! :D Åh vad gott det är, sånt skulle jag kunna äta varje dag typ. ;) Sedan skulle vi vidare till Linda vid Globen, 7e våningen, med världens utsikt! :D Möte upp min sötis vid stationen med. Hos Linda spelade vi ölspelet och två vattenfall på raken var inte mysigt skall ni veta. xD Raketerna var överallt på himlen i stan vid tolv slaget, riktigt fint och nyårskyss till mitt hjärta! :) På natten började jag dock må rätt så dåligt, ont i huvudet och bihålerna, så jag och David åkte hem till honom, stannade vid grillen och köpte med mat, haha xD Vi somnade väl runt halv sex eller nått och sov fram till kvart i två!
Jag fortsätter att dricka Pommac! ;) Gillar inte skumpa.
En glad bror!
Man ser ingen vidare bra, men det är Skanstull och annat som man ser därborta. :)
Nyårsklänningen
Gott nytt år i efterskott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0