Förlängt...

Mitt gymkort hos SATS. :) Hoppas bara på att jag skall hålla mig frisk detta år! Igår så var jag med Andrea, vi solade, haha i fem minuter. xD Har aldrig gjort det innan, men det var varmt och skönt. Sedan åt vi på Taco Bar. Gick runt lite i butiker, åkte in till stan. Vi hade tänkt att gå på bio, men det mesta var utsålt, eller bara tråkiga saker. Vi ska på bio på fredag istället, då en film har premiär. :) Då följer David med också. Åkte till honom sen på kvällen med och sov över, så gick upp tidigt imorse och åkte sen hem, låg i sängen men kunde inte somna?! :O Hade inte sovit många timmar alls, men somnade tillslut. xD Hade tvättstugan sen på kvällen med mamma, det var lite segt dock. Fast tvätta är typ alltid segt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0