25/1

Hejsan på er! Har precis käkat en jättegod apelsin! :D Haha, imorgon börjar jag halv ett, riktigt skönt. :) Har så hela veckan förutom måndagen då jag har heldag och när jag har eftermiddagsvecka så att säga. Skoldagen gick väldigt fort idag och sista lektionen hade vi ingen lärare utan fick arbeta själva, men då kunde man passa på att skratta rätt så mycket med. xD Hann ändå klart med det som jag skulle göra så. Imorgon har jag redovisning om "Rätten till bistånd." Får hoppas på att det går bra. Igår hade jag yoga med, till och med krigarpositionerna börjar känna rätt så lätta nu. Yay! Sedan spenderades kvällen/natten hos mitt hjärta! :) ♥ Är jättelycklig! :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Amagad en jättegod apelsin =O

2012-01-27 @ 22:39:59
Postat av: Agneta

Helt otroligt va :O

2012-01-28 @ 20:16:57
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0