Usch...

Min förkylning är ingen vidare rolig. Tror inte jag kommer sova något vidare i natt, för går knappt att andas med näsan och gillar inte andas med munnen när jag ska sova. Jag känner mig dock jättetrött just nu, så ska snart ta och lägga mig i sängen i alla fall. Imorgon har vi idrottsdag, jag valde vandring i Hellasgården, men om jag mår lika dåligt imorgon så lär jag vara hemma istället, har ingen lust att gå då, men hoppas såklart på att jag mår bra. Jag var i alla fall iväg på yogan ikväll, tog en treo innan jag åkte så mådde rätt så bra då.
Ser lite seg ut med. xD Men nu ska jag lägga mig i sängen och kanske glo på tv innan jag somnar eller något sådant.
Sov så sött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0