Tralalalala...

Sitter och lyssnar på The All-American Rejects! ;D De är awesome, bara så ni vet. ^^ Idag var jag till doktorn och fick en pensionärsskena till handleden. xD Får hoppas på att den hjälper, hon tyckte dock att jag hade ont på ett väldigt ovanligt ställe och visste inte riktigt vad det skulle kunna vara, möjligtvis en överansträning sa hon, så ska tillbaka i mars och se om skenan har hjälpt något. Jag skall alltså undvika att använda höger hand, haha det är svårt det alltså, jag gör det mesta med höger så. Nu på kvällen har jag pluggat lite samhällskunskap, skriver om trafficking, ska jämföra Sverige och Finland. Jag tycker det är sjukt hur lite trafficking (människohandel) uppmärksammas här i Sverige, är ändå den tredje största internationella brottsligheten i världen. (Efter droghandeln och vapensmugling). Det är i alla fall intressant att läsa om, även om det är ett riktigt tungt ämne. Imorgon har jag en skön skoldag, har bara religion, sedan får jag åka hem. På eftermiddagen/kvällen kommer sedan kompisar hit och min pojke, så skall vi äta middag och sedan dra ut och spela biljard, riktigt skoj kommer det bli! :D
Nej dags att sova kanske, sov så gott! :)

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin bild :)

2012-02-18 @ 01:27:07
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0