Sitter och tittar på...

Resor till Grekland... men det är riktigt svårt att bestämma sig vart man vill bo. Ska förmodligen åka dit med David, men vi vill att det ska vara fint, men då kostar det ju lite grann med. Sedan vill jag ha det nära till havet och han vill ha internet på hotellet. xD Jobbmänniska. ^^
Första hotellet som är min favorit, Ocean Beach Club på ön Kreta, här var jag när jag var två år gammal.
Hotell nummer två: Grecotel Kalliston, ligger på Kreta detta med. (Detta är dock alldeles för dyrt för min del) :)
Hotell nummer tre: Carda Beach Hotel som ligger på ön Kos
Alla bilder är tagna ifrån Ving, där jag sitter och tittar efter resa så. :)

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fan vilka underbara bilder :)

2012-02-05 @ 22:20:09
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0