Nu har vi nog funnit rätt...

Detta ställe är ett lyxhotell som faktiskt var billigare än Vings hotell! :) Jag klagar inte på detta ställe i alla fall, var riktigt fint och vi lär få en riktigt skönt semester här! ;D Green betyder att EU har gett vattnet vid stranden grönflagg (att det är en bra miljö i vattnet alltså att det är rent osv.)  Det enda tråkiga är att vi missar midsommar i sådana fall. :( Det är den viktigaste traditionen för min del, då är man på landet med släkten och äter gott och njuter av svensk sommar, men lär nog inte tycka synd om mig själv när jag väl är där. ^^

Kommentarer
Postat av: Essey

Grymt bra blogg du har :D <3

2012-02-06 @ 08:36:10
URL: http://esseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0