Jättetrött...

Jag ska nog snart ta och sova, låg och läste några kapitel ur en bok som vi har i skolan, Rävungen heter den, väldigt bra bok må jag säga. Bara det att jag var så trött så jag råkade somna en stund med. Hade en lugn dag i skolan idag, först var det diskussioner kring internet, sex och samlevnad skall vi börja med i hälsopedagogiken, sedan var det lunch, engelska b, satt och skrev på mitt hyllningstal och efter det hade vi ledarskap och skulle skriva en uppgift som var lite suddig, vår lärare var sjuk nämligen, antar jag. Sedan kom jag hem och åkte iväg till Maxi med min bror. Kom hem och åt middag, läste somnade och läste. xD Det är de jag har hunnit med idag typ. Imorgon börjar jag klockan 8, inte mysigt inte. För då behöver jag gå upp vid 05.45 imorgon. Har velat hugga av min handled idag med, har haft jätteont i den idag, i helgen har den inte gjort allt för ont, men idag, aj! Hoppas det blir bättre när jag ska till läkaren på torsdag, ifall hon kan hitta något fel.
Nej sängen nu snart, sov så gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0