Halloj!

Fy fan vad det är segt att David är i NY. Känns konstigt att man inte kan sms när man vill eller ses, han kommer hem på fredag dock, då ska vi ha en myskväll! :D Igår så hade jag inget att göra riktigt, så jag bestämde mig för att storstäda den ena toan, det tog rätt så lång tid, tvättade rent väggarna med nämligen. Idag funtar jag på att ta tag i nästa toalett, har tänkt att städa lägenheten fin tills mamma och pappa kommer hem från Thailand. De kommer nästa lördag, tror jag. xD Samtidigt som lägenheten blir fin så får jag träning med. :D Perfekt. Ikväll har jag yoga med som jag skall iväg på. Imorgon ska jag träffa min bästavän Andrea, vi ska in till stan och shoppa! Ska bli så skoj att få umgås en dag med varandra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0