Fullt upp...

Med städning idag! Först var jag till skolan, när jag kom hem så somnade jag och sov ett tag. xD Vaknar och bestämmer mig för att städa mitt rum ordentligt, jag fick mig allt ett riktigt träningspass. Gick igenom Connys gamla kläder, så nu går det att öppna min dörr helt :D Hans kläder har fått stå där ett bra tag. Sedan drog jag ut sängen och dammsög, under sängen, under skrivbordet och vid alla sladdar man har där. xD Lyfte på massa tyngder osv. Nu har jag mest småplock kvar, men tror inte att jag orkar det ikväll. Borde ändå sova snart.
Igår var det ju alla hjärtans dag, jag firar dock inte den dagen tycker man skall vissa kärlek och uppskattning varje dag. :) Men var först på yoga, sedan åkte jag hem till mitt hjärta. :) Riktigt mysigt, jag hade bakat muffins för att ändå ge någonting, de blev goda. ;D
Så såg dem ut. :) Sedan sa han "Älskar dig" igår till mig, så jag har gått runt och svävat på molnen nu ett tag. :D Jag är så himla lycklig, han är verkligen den bästa, vill inte ha någon annan. Jag älskar dig David! ♥
Imorgon har jag yoga igen, för den är inställd nästa vecka på tisdagen, så därför får jag gå imorgon istället. Fast allra först på morgonen skall jag till arbetsterapeuten imorgon, de skall hjälpa mig med min handled. Har dock inte världens koll på vad en sådan gör, men det blir nog bra. xD Tror jag skall få en handledsskena, eller det var vad doktorn trodde.
På fredag ska jag och en massa andra ut på biljardkväll. :D Jag hoppas på att jag vinner! ;)

Nej nu har jag inte tid att skriva mer, borde gå och lägga mig, så jag inte är helt död imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: Tanya - STOCKHOLM

snart helg, händer något speciellt? :)

2012-02-16 @ 01:39:25
URL: http://tanyallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0