19/2

Moi! Jag har varit med David hela helgen, eller aa i fredags var jag med vänner med och spelade biljard, tråkigt nog så blev en kompis bestulen på sin telefon på tuben och vi kom på det precis när idioten klev av. Så några valde att åka hem medan vi andra drog till Biljardpalatset. Jag lyckades skjuta klottet i lampan. xD Igår var jag och David här och grannen ovanför tycker det är helt okej att ha en nattklubb hemma typ, vårt golv vibberade till och med, jag gick upp och sa åt honom, men det hjälpte inte, åh orkar inte med dem! Så kvart över 12 bestämmer sig jag och David för att åka hem till honom. Där var det i alla fall tyst! :D Så jag somnade på soffan det första jag gjorde. xD Sen åkte vi samma buss idag, jag skulle hem och han iväg och jobba. Har tvättstugan just nu, men väntar på maskinerna skall bli klara.
Jag är jättesugen på jordgubbar! :O

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Haft en bra helg? :D



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-02-19 @ 16:40:13
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0