9 år sedan...

Som du lämnade oss, min kära farfar! ♥ Jag har svaga minnen av dig innan du fick dina hjärnblödningar! (Han fick två stycken, en som han återhämtade sig ifrån och en som han tvingades leva med i flera års tid) Du fick lida i fem års tid och den dagen när farmor ringde och berättade var det väldigt sorgligt men samtidigt visste jag att nu slapp du lida något mer och fick hamna på en bättre plats! Vi ses kanske någongång farfar, men i mina tankar finns du i alla fall och alltid i mitt hjärta!♥
Min pappa, farfar, farfars far och farfars farfars far. Älskar den här bilden! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag verkligen älskar din blogg:D

gå gärna in på min och kolla<3

2012-08-18 @ 13:32:01
URL: http://verasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0