6/8...

Har varit och handlat mat nu för ett tag sedan, ikväll blir det kycklinggryta. Får se om jag ska jobba imorgon eller inte, just nu mår jag helt okej, så hoppas jag gör det imorgon med. ^^För jobbar bara denna vecka sedan har jag tre veckors ledigt, eller aa ska till skolan på upprop 28 augusti i en timme, men studierna börjar inte förrän 3 september. Till helgen har jag tänkt att åka upp till landet och till föräldrarna som redan har varit där i två veckor nu. ^^ Då kan jag bada, basta osv. Vår sommarstuga ligger på en ö i Roslagens skärgård, så där kan man verkligen koppla av vilket man behöver ibland!

Kommentarer
Postat av: Ella

Fin blogg! :D

2012-08-06 @ 18:10:37
URL: http://ellaochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0