Träning...

Har kommit igång med träningen igen! :D Tränade hemma lite grann förut, sen igår var jag på gymmet, idag på yoga, sedan när jag kom hem gick jag ut på en promenad. Känns i kroppen nu, den är helt slut, men det är skönt det med. Känns konstigt att vara hemma just nu en tisdag, brukar i vanliga fall vara hos David nu, men han är sjuk idag, stackarn. Hoppas han kryar på sig snart! ♥ För i helgen skall han flytta och imorgon får han nyckeln till sin lägenhet. Har hunnit plugga med idag, wiho, har redovisning imorgon så, är inte alls så mycket kvar nu av skolan och de flesta jobbiga projekt har redan gjorts. Ska ta och lägga mig i sängen snart och se på tv, innan jag ska sova, börjar halv ett imorgon, skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0