Imorse...

Vaknade jag upp av att jag grät. Hade ingen rolig dröm, drömde att David gjorde slut och var jätteelak! Så var tvungen att smsa honom om det och han fick mig genast på bättre tankar. :D Sedan efter ett tag somnade jag om, men var det slut med hemska drömmar? Nä, då drömmer jag istället att han är otrogen. :S Vilket jag verkligen aldrig skulle tro att han skulle vara mot mig. Så det var ingen mysig start på morgonen, somnade då om igen och vaknade av mobilen kvart över 12. Haha blev jättechockad av att klockan var så mycket. Då åt jag lunch sedan blev det skolarbeten, läsa ur Rävungen och gud vad jag älskar den boken, den väcker så många känslor. Sedan åkte jag iväg till Skärmarbrink och hade yoga, fy tusan vad skönt det var! Kom hem och såg på en dokumentär om autism. Den var jättebra och jag kände att detta är kanske vad jag vill jobba med, barn som har autism, men jag ska börja med att gå förskollärareutbildningen, sedan får vi se om jag någongång tar andra inriktningar. Nu ska jag ta och lägga mig och läsa ur boken, ska försöka läsa ut den om jag inte somnar. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0