Idag...

Hade jag skola och redovisning, gick väl helt okej tror jag. ^^ Sedan innan jag gick hem så möte jag min fina i centrum och han visade mig sin nya lägenhet, den var fin och ljus! :) Inte för att det är något fel med den gamla för den delen, men denna är helt nybyggd. Sedan gick vi in i centrum och åt middag på thaistället, vi åt en stark gryta som är så himla god! :D Efter det så köpte jag blommor till mamma, Nejlikor som är hennes favorit, tyckte hon förtjänade det. Åkte hem för jag hade tvättstugan, tråkigt nog, hade gärna varit mer med mitt hjärta, men imorgon ses vi och sen skall jag hjälpa honom med packandet och flyttandet. Skönt med påsklov sen också! :D Men bäst av allt, Allsvensk hemmapremiär på söndag!
En gubbe på bussen idag sa att jag hade en fin kofta på mig. ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0