Flera dagar...

Har jag varit med David, har hjälpt honom att packa, flyttat, packa upp, åka till Ikea, bygga ihop möbler osv. Igår träffade jag Andrea när David var på jobbet. Vi åkte in till stan och fick prova på att vara modell för en dag. Efter det så gick vi och åt och sedan runt i några butiker. Vi gick in på Akademibokhandeln och hade tänkt köpa inbjudningskort till studenten, men de hade inga direkt. Då bestämde vi oss för att göra egna, så vi gick in i två olika hobbybutiker. Jag hittade lite blommor och sådant som jag ville dekorera med. Fixade lite grann igår, sedan gick jag hem till David och hjälpte honom med montering av en jättestor bokhylla, sedan var det dags att sova, vilket jag känner för att göra just nu med, jag är helt slut, visst att jag har påsklov, men har gått upp före 9 varje dag hittills typ. När jag kom hem så fixade jag klart korten och jag blev jättenöjd med dem. :) Sedan åkte jag med pappa till Maxi och handlade. Imorgon måste jag avsätta tid till att plugga, sedan har jag yoga på kvällen, skoj! :D
Så blev inbjudningarna. :) Jag hoppas de är lika fina när de kommer fram. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0