Har inte orkat...

Skriva något. Men kan ju dra veckan som har varit lite grann. Förra lördagen var jag till Mira (min frisör) på Söder, färgade och klippte håret, blev jättebra :) Sedan träffade jag Andrea! :D Vi åkte iväg till Gullmars sen efter att ha vandrat lite i stan och hälsade på min syster och Linda när de jobbade. Åkte iväg till Lisas lägenhet sen och det har blivit riktigt fint. Sen kom jag hem och jag var helt död, hade jättehög feber, låg på köksgolvet och hela köket bara snurrade. Sen gick jag och sov. Sov i 12 timmar sen till söndagen och under söndagen sov jag mest hela dagen bara. Missade fotbollsmatchen då med, DIF - Trelleborg. DIF vann! :) Härligt det i alla fall. Sen på måndagen försökte jag få tag på någon doktor och det var fan i mig inte lätt ska ni veta. Klockan 21.10 fick jag tid hos en tillslut borta vid Ringen. De tog ett blodprov på mig, för att få fram mitt sänke eller vad det heter. Jag hade 47, man ska ligga under 8 när man är frisk, så har en kraftig infektion i kroppen, jättemysigt! :) Så jag har bara varit hemma och dött i en vecka typ. xD Igår var jag ute en stund dock, skönt var det att få komma ut en stund och njuta av solen! Sen på kvällen så var jag ute på en promenad själv i mörkret och med musik i öronen! Mysigt! Kom hem och sätter på massa 90 tals musik, helt plötsligt rusar min bror in på rummet och börjar slå mig och springer sedan därifrån igen, så springer jag efter, då kommer mina syskon och brottar ner mig i soffan och kramar mig, sedan reser vi oss upp och dansar någon jättevacker dans till Spice Girls. xD Haha awesome! ^^ Sen satt jag och garva åt egentligen ingenting hela kvällen/natten.
Idag så gick jag iväg till centrum först för att hämta ut nya p-piller, sedan vidare till ÖB och sen till Coop Forum, så fick en rätt så bra promenad idag. Sen kom jag hem och gjorde middag. Klyftpotatis, ryggbiff och kantarellsås fick det bli! ;D Imorgon börjar min praktik ska bli jätteskoj! :) Ska vara på Kungsholmen, hos en förskoleklass/fritidshem. Ser jag fram emot, sen är det ju även derby imorgon! :D GAH kommer bli så skoj! ^^ Men nervöst är det alltid också. Nu ska jag snart sova, ska upp vid 05.30 imorgon så. Jättemysigt.

Kommentarer
Postat av: sule

snygging! Bra håret blev :)

2011-09-19 @ 18:54:23
Postat av: andrea andrea andrea andrea

äntligen skriver du!

2011-09-19 @ 19:54:11
Postat av: Agneta

Tack Sule! :)



Haha ja nu orkar jag skriva :D

2011-09-19 @ 22:49:03
URL: http://neta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0