Halloj! :D

Sorry att jag har varit lite off på senaste tiden. Har varit sjuk så har inte orkat suttit och skrivit några inlägg direkt. Snart ska jag ta fram symaskinen och göra en t-shirt till en tubtop. Imorgon ska jag till vårdcentralen och få vaccin mot vattkoppor, har aldrig haft det. Så då ska jag ta första sprutan imorgon mot det. Kom på en ny idé till en tatuering med. Har alltid tänkt att jag ska ha en blå ros mellan skuldrorna, nu är jag sugen på att istället sätta typ tre stycken på överarmen. Fast ha två röda och en mörkblå! Tror det skulle bli fint, men måste ha pengar till tatueringen innan jag kan göra den! Fast ska tänka lite till på saken innan jag bestämmer mig för att jag vill ha så. Är inte direkt bara att tatuera sig, utan då sitter den där för resten av livet! Men någonting med en ros kommer garnterat i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0