Höstlov...

Kommer väldigt välkomnat om jag säger så! ;D Har varit sjukt stressad denna vecka. Hade tre inlämningar till fredagen och inga små heller! Jag hann i alla fall som tur var. :) Igår var jag på inflyttningsfest hos min syster, det var trevligt! :) Idag är jag sjukt seg däremot, ska nog gå och sova tidigt idag, fast klockan är ju egentligen efter halv elva nu, då borde jag få vara trött! Imorgon ska jag nog dra iväg till gymmet och träna, då jag äntligen har tid till det! På tisdag ska jag upp till sommarstugan en snabbis, sen säga hej till släktingar. I helgen ska jag se när Linda sjunger och sedan drar vi vidare till Tunnan och efter det hem till dem. :) Trevligt lär det nog allt bli!
Bålen som serverades igår! ;D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Man ser min snygga stolsdyna under =D

2011-11-01 @ 00:48:08
Postat av: Agneta

Jag tänker fortfarande på julen när jag ser den :P

2011-11-03 @ 14:30:00
URL: http://neta.webblogg.se/
Postat av: Emelie

MUMMA!

2011-11-03 @ 16:30:25
URL: http://emelieberglind.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0