Halloj...

Igår hade jag min sista dag på praktiken :( Lite sorgligt, för det har varit så skoj och så söta/roliga barn. :) Jag fick i alla fall mvg :) De hade disco igår på fritids. Då stoppade de musiken, så säger min handledare till barnen att det var min sista dag idag och så kom hon fram med presenter till mig, då blev jag nästan lite rörd, speciellt när alla barnen bara kommer springandes mot mig och ger mig en kram. Fick en jättesöt blomma, en bok om vad lekar har för betydelse och ett lycka till kort! :D
När pappa kommer hem ska jag dra iväg med honom och slänga sopor. xD Om fem dagar drar jag och min syster till London med, åh så roligt :D Hoppas tiden går fort fram till torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0