God morgon...

Klev upp för en stund sedan, nu har jag duschat och ätit frukost. Däremot så mår jag jätteilla nu, gjorde det igår med efter jag hade ätit. Välkommen tillbaka gamla symptom av min blodbrist. Jippi! Jag jublar, kommer knappt kunna äta om det går lika långt som förra gången. xD Fast just nu så kommer illamånedet efter jag har ätit, förut så var det under tiden som jag åt. Däremot så är jag så sjukt jäkla trött hela tiden. Så orkar inte riktigt göra så mycket, bara att vara fokuserad i skolan i några timmar per dag är jobbigt. Sen ska man hem och försöka göra läxor, funkar inte. Men igår gjorde jag klart två stycken, stolt över mig själv! ;) Idag har jag pedagogiskt ledarskap och sedan är det engelska b. Slutar 13.40, men nej nu ska jag ta och klä på mig och sånt :) 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0